zoomit

چگونه به کمک Google Sites وب‌سایت رایگان بسازیم؟

چگونه به کمک Google Sites وب‌سایت رایگان بسازیم؟

اگر به‌دنبال وب‌سایتی ساده، رایگان و قابل اعتماد هستید و به کمبود گزینه‌های سفارشی‌سازی و ویژگی‌های پیشرفته اهمیتی نمی‌دهید، می‌توانید با Google Sites شروع کنید.

ابزارهایی همچون سایت‌ساز گوگل، کار را برای کاربران بسیاری راحت کرده‌اند. پیش از این نیز به معرفی ابزارهای مشابهی همچون رزومه ساز آنلاین و بهترین آزمون ساز آنلاین پرداخته بودیم، حالا در این مقاله قصد داریم نحوه‌ی ساخت سایت رایگان در گوگل به کمک Google Sites را آموزش دهیم؛ اما پیش از شروع، باید دید که این سایت‌ساز، چه قابلیت‌هایی ارائه می‌دهد، برای چه افرادی مناسب است و اصلاً می‌شود روی آن حساب باز کرد یا خیر. همراه ما باشید.

Google Sites چیست؟

Google Sites یکی از ابزارهای گوگل است که به کاربران امکان می‌دهد بدون کدنویسی و تنها با انجام چندمرحله، وب‌سایت اختصاصی خود را داشته باشند و در آن به فعالیت بپردازند. تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید، یک حساب کاربری گوگل است.

Google Sites برای ایجاد وب‌سایت‌های ساده و ابتدایی گزینه‌ی مناسبی خواهد بود؛ چراکه به شما امکان می‌دهد محتوای متنی و تصویری موردنظرتان را در سایت خود قرار دهید یا از آن برای ایجاد ساخت شبکه‌ای در درون شرکت استفاده کنید و از این طریق اطلاعات مهم، خط‌مشی‌های شرکت و سایر منابع مهم را به اطلاع کارمندان برسانید.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا