zoomit

بازار ارزهای دیجیتال روزبه‌روز داغ‌تر می‌شود و افراد بیشتری به سرمایه‌گذاری‌های کوتاه و بلندمدت در این بازار فکر می‌کنند. پیش‌بینی می‌شود که سال ۱۴۰۳ یکی از پرمعامله‌ترین سال‌های بازار خواهد بود و حجم زیادی سرمایه به ارزهای دیجیتال معطوف می‌شود. موضوعی که در این میان وجود دارد، بررسی دقیق فاکتورهایی مثل قیمت ارز دیجیتال و سایر ویژگی‌های ارزها برای تشخیص پرپتانسیل‌ترین آن‌ها است. در ادامه، به معرفی سودآورترین ارزهای سال ۱۴۰۳ خواهیم پرداخت تا شما نیز بتوانید از فرصت سرمایه‌گذاری در آن‌ها بهره‌مند شوید.

نحوه تشخیص ارزهای دیجیتال پرپتانسیل

عوامل مختلفی هستند که در تشخیص بالا یا پایین‌بودن پتانسیل یک ارز دیجیتال تأثیر می‌گذارند؛ اما اگر بخواهیم به‌طور خلاصه به چندتا از آن‌ها اشاره داشته باشیم، قطعا عوامل زیر از سایر موارد مهم‌تر خواهند بود:

  • سرمایه بازار
  • حجم معاملات
  • تاریخچه طولانی معاملات
  •   وایت پیپر

هرکدام از مواردی که عنوان شدند تاثیر به‌خصوص خود را دارد. بالابودن سرمایه بازار سبب می‌شود که نوسانات ناگهانی کم‌تری برای ارز ایجاد شود و داشتن حجم معاملات کافی، باعث می‌شود که نقدشوندگی سرعت زیادی داشته باشد و بازار دچار رکود نشود؛ همچنین، طولانی‌بودن تاریخچه معاملات نیز این قابلیت را فراهم می‌کند که ریزش‌ها و رشدهای بیشتری را بتوان مورد بررسی قرار داد و قیمت ارز دیجیتال را با دقت بهتری پیش‌بینی کرد. علاوه‌بر مواردی که عنوان شدند داشتن یک وایت پیپر منطقی و پرجزئیات، می‌تواند حاکی از توسعه‌دهندگان مجرب و مستعد رمزارز باشد. در وایت پیپر هر ارز نکاتی همچون نقشه راه و هدف از ایجاد رمزارز عنوان می‌شوند که می‌توانند اطلاعات خوبی را دررابطه با ارزش پروژه ارائه دهند.

بهترین و معتبرترین ارزها در سال ۱۴۰۳

ارزهای دیجیتال زیادی در بازار موجوداند و روزبه‌روز نیز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. حضور پروژه‌های متنوع گاهی اوقات سبب می‌شود که انتخاب از بین آن‌ها کمی سخت باشد. بهترین ارزهایی که در سال ۱۴۰۳ می‌توان روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد عبارت‌اند از:

بیت کوین

بیت کوین به‌عنوان پرچمدار بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود که تمامی فاکتورهایی که عنوان شدند را دارد. بیشترین سرمایه بازار، بالاترین حجم معاملات و طولانی‌ترین تاریخچه معاملات متعلق به بیت کوین بوده است و از این نظر کاملا غنی محسوب می‌شود؛ همچنین، وایت پیپر آن نیز که برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۸ و توسط ساتوشی ناکاموتو منتشر شده است، شروعی برای بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود که همین موضوع امری به‌شدت باارزش است.

اگر شما نیز قصد ورود به بازار رمزارزها را دارید و می‌خواهید روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کنید، پیشنهاد می‌کنیم که نه‌تنها برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال، بلکه برای به‌دست‌آوردن آخرین اخبار روز در مورد بازار رمزارزها به صرافی بیت ۲۴ مراجعه کنید و در بستری امن به معامله و سرمایه‌گذاری مشغول شوید.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا