zoomit

با توجه به گزارش‌های منتشرشده در انجمن دارندگان سایبرتراک، تسلا تحویل خودروهای سایبرتراک را به‌دلیل مشکلاتی در بخش برف‌پاک‌کن متوقف کرده است. خریدارانی که انتظار داشتند در این هفته خودروی جدید خود را تحویل بگیرند، به علت مشکل پیش‌آمده، حداقل یک هفته باید منتظر بمانند.

این خبر پس از گزارش‌های متعدد منتشرشده از طرف صاحبان سایبرتراک، اتفاق افتاد. برخی از آن‌ها گفته‌اند که برف‌پاک‌کن ماشین آن‌ها در بعضی موارد حتی بلافاصله پس از تحویل خودرو خراب شده است. پیش‌تر نیز تسلا به دلایل دیگری مثل مشکل کنده شدن روکش پدال سایبرتراک مجبور شده بود تحویل جدیدترین خودرو خود را متوقف کند.

کارمندان مرکز خدمات تسلا به خریداران اطلاع داده‌اند که توقف فعلی به‌دلیل معیوب بودن موتور برف‌پاک‌کن این خودرو است؛ اما تاکنون شاهد هیچ تأییدیه یا فراخوان رسمی‌ای سوی تسلا نبوده‌ایم.

برخی از کاربران و کارشناسان معتقد هستند که این مشکلات حتماً بر محبوبیت برند تسلا و اعتماد مصرف‌کنندگان به این شرکت تأثیر می‌گذارد؛ زیرا سایبرتراک یکی از محصولات جدید و پرطرفدار این شرکت است. البته با توجه به سابقه‌ی نوآوری و پاسخگویی سریع و مناسب تسلا در برابر چالش‌ها و مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خودروهای قبلی خود، به احتمال زیاد مشکلات مربوط به خودرو مورد بحث به‌زودی تمام خواهد شد.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا