کسب و کار

۲ قابلیت مهم فروشگاه ساز سایتی شو برای کسب و کارها

۲ قابلیت مهم فروشگاه ساز سایتی شو برای کسب و کارها

—————- رپرتاژ آگهی —————–

در این مقاله تحلیلی می خواهیم یک فروشگاه ساز معتبر ایرانی را معرفی کنیم، ویژگی های آن را بیان کنیم و تا جای ممکن مزیت ها و امکانات این فروشگاه ساز را شرح دهیم.
فروشگاه سازها همان طور که از اسمشان پیداست، پلتفرم هایی هستند که امکان ساخت فروشگاه اینترنتی را در کمترین زمان ممکن برای افراد فراهم می کنند. معمولا استفاده از این پلتفرم ها نیاز به دانش تخصصی ندارد و برای عموم مردم قابل استفاده می باشد.
در بازار ایران فروشگاه سازهای مختلفی مشغول به فعالیت هستند. هر کدام ویژگی ها و قابلیت های مختلفی را پوشش می دهند. بهتر است قبل از استفاده از خدمات آن ها تک تک آن ها را بررسی داشته باشید، امکانات و تعرفه های آن ها را مشاهده کنید و در نهایت یک تصمیم جامع در مورد استفاده از فروشگاه ساز بگیرید.
در این مطلب ما می خواهیم به بررسی یک فروشگاه ساز دیگر به نام سایتی شو بپردازیم. این فروشگاه ساز با توجه به اینکه چند ماهی از لانچ سرویشان می گذرد اما توانسته نگاه کاربران را به خود جلب کند. علت این موضوع وجود برخی از قابلیت ها در این فروشگاه ساز می باشد که در نگاه اول بسیار جذاب و کاربردی می رسد و می تواند کسب و کارهای مختلف را متحول نماید. در ادامه با ما همراه باشید تا این ویژگی ها را به طور کامل بررسی کنیم.
 

معرفی فروشگاه ساز سایتی شو:

فروشگاه ساز سایتی شو یک پروژه دانش بنیان متعلق به شرکت ثمین رایانه پویان می باشد. این شرکت دارای چندین محصول آی تی محور می باشد که یکی از شاخص ترین آن ها فروشگاه ساز سایتی شو می باشد.
در طراحی محصول فروشگاه ساز سایتی شو سعی شده است به موارد مختلفی توجه شود. اولین مسئله توجه به ایجاد چندین مزیت رقابتی مهم نسبت به رقبا بوده است. چرا که حوزه سایت سازها در ایران دارای رقابت بالایی است و برای حضور در بین بازیگران اصلی این حوزه نیاز به چند مزیت رقابتی خاص می باشد که به راحتی قابلیت کپی شدن توسط رقبا را نداشته باشد.

نکته دیگر توجه به بحث تکنولوژی استفاده شده در این سایت ساز هست. اگر کمی به بررسی فروشگاه سازها پرداخته باشید، متوجه شده اید که تعداد زیادی از آن ها از هسته وردپرس به عنوان بیس کار خود استفاده کرده اند. اما در فروشگاه ساز سایتی شو اینگونه نیست.
فروشگاه ساز سایتی شو کاملا یک پلتفرم بومی ایرانی بوده که با توجه به نیاز کسب و کارهای ایرانی توسعه یافته است. همچنین از نظر امنیت و پرفورمنس سایت در درجه بالایی قرار دارد. در این فروشگاه ساز ماژول های مختلفی طراحی شده است که تمامی نیازهای افراد برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی کامل را پوشش می دهد. در لینک زیر می توانید این امکانات را به طور کامل مشاهده نمایید.
https://siteesho.com/attributes
 

۲ قابلیت فقط در فروشگاه ساز سایتی شو:

در بخش قبلی گفتیم، در فروشگاه ساز سایتی شو برخی از مزیت های رقابتی وجود دارد که در محصول سایر رقبا وجود ندارد. در این بخش می خواهیم به این دو قابلیت اشاره کنیم.
 

ربات هوشمند اینستاگرام:

شاید بتوان گفت مهم ترین مزیت فروشگاه ساز سایتی شو نسبت به پلتفرم های مشابه این مزیت یا قابلیت سایتی شو باشد. ربات هوشمند اینستاگرام، رباتی است که قادر است یک پیج اینستاگرام را تنها با چند کلیک به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل کند.
همه مالکان و صاحبان پیج های فروشگاهی در اینستاگرام می توانند با کمک این قابلیت کسب و کار خودشان را از یک پلتفرم بی ثبات به یک بستر با ثبات عالی تبدیل کنند.
اینستاگرام هم از جهت داخل کشور و هم بیرون دارای تهدیدات فراوانی است و ممکن است هر زمانی این پلتفرم از دسترس ایرانیان خارج شود. به همین دلیل بهتر است مالکان پیج ها هر چه زودتر برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی اقدام کنند و سایتی شو این فرآیند را بسیار ساده نموده است.
برای استفاده از این قابلیت کافی است ID پیج خود را به سایتی شو بدهید تا در چند ثانیه پیج اینستاگرام شما به یک سایت تبدیل شود. در این فرآیند تمامی پست ها تبدیل به محصول می شود و کپشن پست ها همچون قیمت و توضیحات در بخش توضیحات محصول درج می گردد. البته شما می توانید انتخاب کنید کدام پست های اینستاگرام تبدیل به محصول شود.
 

2 قابلیت مهم فروشگاه ساز سایتی شو برای کسب و کارها

 

اپلیکیشن اندروید و وب اپلیکیشن ios:

طراحی یک اپلیکیشن اندروید برای یک فروشگاه اینترنتی حداقل چند میلیون تومان آب می خورد! تعجب نمی کنید اگر این اپلیکیشن به همراه یک وب اپلیکیشن ios برای شما رایگان تمام شود؟
بله یکی از قابلیت های فروشگاه ساز سایتی شو این است که اگر فروشگاه اینترنتی خود را با این پلتفرم بسازید، همزمان با ساخت سایت به شما یک اپلیکیشن اندروید و یک وب اپلیکیشن آی او اس نیز تقدیم می کند.
 

سایر قابلیت های فروشگاه ساز سایتی شو:

اگر نگاهی به صفحه امکانات فروشگاه ساز سایتی شو بیندازید بیش از ۵۰ امکان و قابلیت مختلف را مشاهده خواهید کرد.
با کمی بررسی متوجه این موضوع خواهید شد که هر امکانی را که برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای نیاز خواهید داشت در این پلتفرم وجود دارد.
معرفی تک تک این امکانات از حوصله این مقاله خارج است و پیشنهاد می کنیم خودتان سری به این سایت (www.siteesho.com) بزنید. در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی های سایتی شو اشاره می کنیم.
 

2 قابلیت مهم فروشگاه ساز سایتی شو برای کسب و کارها

 

ابزارهای کاربردی برای تجارت الکترونیک:

موسسان فروشگاه ساز سایتی شو به دلیل ارتباط چندین ساله با کسب و کارهای مختلف، تمامی نیازهای آن ها را سنجیده اند و سعی نموده اند همه را در قالب یک پکیج در اختیار کاربران خود قرار دهند. برخی از این ابزارها به شرح زیر است:
   – امکان تعریف قیمت محصولات با ارزهای رایج کشورها
   – امکان دو مرحله ای کردن سفارش مشتریان و تکمیل و پرداخت سفارش پس از تایید ادمین سایت
   – امکان تعریف انواع مالیات بر روی محصولات
   – ماژول پیک هوشمند
   – امکان تعریف کیف پول اعتباری برای مشتریان
   – امکان ایجاد کد تخفیف فردی و سازمانی
   – ایجاد و طراحی سبدهای هوشمند تخفیفی نظیر هوم باکس
   – امکان استفاده از روش های متنوع پرداخت و …

 

امکان راه اندازی سایت بر روی سرورهای خارجی:

فروشگاه ساز سایتی شو این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا در صورتی که نیاز داشتند بتوانند سایت خود را بر روی سرورهای خارج از کشور مدیریت نمایند.
 

سایت و اپلیکیشن به نام برند شما:

در صورت استفاده از فروشگاه ساز سایتی شو، یک سایت، دامنه و اپلیکیشن به صورت اختصاصی به نام شما آماده می گردد و از نظر برندینگ برای کاربران بسیار مناسب است که در کنار سایت یک اپلیکیشن اختصاصی نیز داشته باشند
 

سایر امکانات فروشگاه ساز سایتی شو:

   – ارائه پکیح های مختلف زمانی و قیمتی متناسب با بودجه شما
   – استفاده از قالب های طراحی شده متناسب با کسب و کار مخاطبین
   – عدم استفاده از پلتفرم های آماده مانند وردپرس
   – استفاده از تکنولوژی ابری
   – امکان ایجاد کارمندان فر وشگاه با سطح دسترسی های متفاوت
   – امکان مشاهده آمار های تفکیکی فروش
   – استفاده از فناوری SSL برای افزایش ایمنی سایت
   – بستر مساعد برای دیده شدن در گوگل
   – استفاده از پایگاه داده قدرتمند اوراکل
   – پشتیبانی یک سیستم حسابداری حرفه ای از تمامی سایت ها

برای استفاده از خدمات این فروشگاه ساز می توانید به نشانی اینترنتی روبرو مراجعه کنید: https://siteesho.com/store-builder

 

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا