مديريت ICT

۴۲ میلیون دلار برای مدیرعامل توییتر!

۴۲ میلیون دلار برای مدیرعامل توییتر!

ایلان ماسک، میلیاردر کارآفرین روز دوشنبه قراردادی برای خرید توییتر به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار بست تا به فعالیت این شرکت شبکه اجتماعی به عنوان یک شرکت سهامی عام پایان دهد.

به گزارش نیوزلن از ایسنا، ماسک در اظهارنامه سهام که ۱۴ آوریل تنظیم کرده بود، اعلام کرده بود به مدیریت توییتر اعتماد ندارد.

برآورد شرکت ایکولار نشان می‌دهد بر مبنای قیمت خرید ۵۴.۲۰ دلار ماسک برای هر سهم توییتر و ارزش یک سال حقوق پایه و تخصیص سریع سهام وعده داده شده، اگر به فعالیت پاراگ آگراوال به عنوان مدیر عامل توییتر در مدت ۱۲ ماه پس از تغییرات مدیریتی این شرکت خاتمه داده شود، وی ۴۲ میلیون دلار دریافت خواهد کرد.

آگراوال که پیش از این مدیر فناوری توییتر بود، در نوامبر مدیرعامل این شرکت شد و پولی که وی برای سال ۲۰۲۱ دریافت کرد، ۳۰.۴ میلیون دلار بود.

پاراگ آگراوال روز دوشنبه به کارمندان توییتر گفت: آینده این شرکت پس از این که ایلان ماسک قرارداد خصوصی کردن توییتر را نهایی کرد، معلوم نیست.

آگراوال در جلسه پرسش و پاسخ با کارمندان درباره برنامه‌های ماسک برای توییتر، پرسشهای مربوط به احتمال اخراج کارمندان و منطق هیات مدیره برای این قرارداد را به ماسک ارجاع داد و گفت باید از وی پرسیده شوند.

ماسک گفته است معتقد است توییتر باید یک پلتفرم برای آزادی بیان باشد. کارمندان از آگراوال پرسیدند: آیا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا که سال گذشته برای همیشه از دسترسی به توییتر محروم شد، پس از انتقال کنترل این شرکت به ایلان ماسک، اجازه بازگشت پیدا خواهد کرد. مدیرعامل توییتر در پاسخ گفت: بمحض نهایی شدن قرارداد، نمی‌دانیم این پلتفرم چه مسیری را در پیش خواهد گرفت. معتقدم به محض این که فرصت صحبت با ایلان را پیدا کردیم، این سوالی است که باید از او پرسید.

آگراوال به کارمندانش گفت: هیچ برنامه‌ای برای اخراج وجود ندارد.

بر اساس گزارش رویترز، برت تایلور، رئیس هیات مدیره توییتر هم سعی کرد به کارمندان این شرکت اطمینان دهد توافق با ایلان ماسک، تداوم فعالیت این شرکت تا زمان نهایی شدن قرارداد را در اولویت قرار می دهد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا