نرم افزار

گزارش تصویری ایتنا: بهترین افزونه‌های ثبت اسکرین شات برای کروم

مرورگرهای وب از جمله مهم‌ترین ابزارهای اینترنتی جهان هستند و اسکرین شات گرفتن نیز یکی از اقدام‌های مهم برای ثبت اطلاعات بصری محسوب می‌شود، به همین دلیل نیز در ادامه بهترین افزونه هایی که به منظور ثبت اسکرین شات از صفحات وب برای مرورگر گوگل کروم عرضه شده اند، معرفی می‌شوند.
 
به گزارش نیوزلن و به نقل از  ghacks، گاهی اوقات در هنگام وب گردی ممکن است با وب سایتی برخورد کنید که محتوای جالبی دارد و قصد دارید صفحاتی از آن را ذخیره کنید و در موقعی مناسب مطالعه کنید. در این مواقع وجود ابزاری برای اسکرین شات یا ضبط ویدیو از صفحه نمایش بسیار کاربردی خواهد بود.
 
خوشبختانه یکی از قابلیت‌های مرورگر کروم برخورداری از افزونه‌های کاربردی است که ابزارهای ثیت اسکرین شات را نیز شامل می‌شوند. بر همین اساس در ادامه کاربردی‌ترین و در عین حال امن‌ترین افزونه‌های ثبت اسکرین شات برایتان معرفی خواهد شد.
 
Awesome Screenshot & Screen Recorder
رتبه این افزونه ۴.۵ از ۵ است و به صورت آفلاین نیز کار می‌کند. استفاده از آن رایگان است و علاوه بر ثبت اسکرین شات به ضبط ویدیو نیز می‌پردازد. همچنین شما می‌توانید فرمت ذخیره عکس‌ها و ویدیوهای ثبت شده را نیز انتخاب کنید. با این حال طرز کار این افزونه اندکی چیپیده است و از وجود باگ‌های نه چندان کم آن نمی‌توان غافل شد.
 
GoFullPage – Full Page Screen Capture
این افزونه نیز با رتبه ۴.۵ از ۵ به یکی از موفق‌ترین افزونه‌های این دسته تبدیل شده است. شما با استفاده از این ابزار میتوانید از یک صفحه وب به صورت کامل اسکرین شات بگیرید. دانلود این افزونه رایگان است و هیچ تبلیغی در آن مشاهده نخواهید کرد. با این حال اطلاعات هویتی، موقعیت مکانی و فعالیت‌های شما توسط این افزونه جمع آوری می‌شود.
 
Lightshot
رتبه این افزونه ۴.۵ از ۵ است. همچنین رایگان بودن و امکان ویرایش و حاشیه نویسی عکس‌های ثبت شده توسط آن برای کاربران بسیار مفید واقع شده است. البته این افزونه هم مانند مورد قبلی به جمع آوری داده‌های خصوصی افراد می‌پردازد.
 
Screenpresso
این افزونه که رتبه ۴.۵ از ۵ را به دست آورده است به صورت رایگان برای دانلود کاربران قرار داده شده است و درون خود یک ویرایش گر تصویر نسبتا حرفه‌ای دارد. با این حال گفته شده است که اعادت کردن به طرز کار این افزونه اندکی زمان بر است.
 
Blipshot: one click full page screenshot
رتبه این افزونه تخصصی ۳.۵ از ۵ است و قابلیت اصلی آن امکان ثبت اسکرین شات کامل از یک وب‌سایت است. استفاده از این افزونه آسان است اما تنها عکس‌ها را در فرمت PNG ذخیره می‌کند.
 
Screenshot Tool
این افزونه رتبه ۴.۵ از ۵ را کسب کرده است و کاربران با استفاده از آن می‌توانند اسکرین شات‌های خود را به صورت تمام صفحه به ثبت برسانند یا تنها قسمتی از صفحه را انتخاب کرده و از آن اسکرین شات بگیرند. از قابلیت‌های این افزونه می‌توان به امکان استفاده به صورت آفلاین، برخورداری از گزینه ویرایش تصویر، ثبت سه نوع اسکرین شات، عدم وجود محدودیت در سایز و… نام برد.

گزارش تصویری‌های مشابه:
پنج نرم‌افزار جالب و متفاوت برای iOS 15
راهکارهایی جذاب برای مدیریت بهینه پوشه ورودی جیمیل
چند قابلیت کاربردی برای اینستاگرام
بهترین نرم‌افزارهای تبدیل PDF به پاورپوینت
 ۱۰ میانبر کاربردی سیری روی آیفون

 

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا