گزارش تبلیغات در اپاستور مایکت در نیمه اول سال ۱۴۰۰ منتشر شد!

تبلیغات در اپاستور، به شما این امکان را میدهد که اپلیکیشنتان را در بخشهای مختلف اپاستور به نمایش بگذارید و عملکرد آنها را مدیریت کنید. تبلیغات در جستوجو و سایر انواع تبلیغات در اپاستور مایکت به شما کمک میکند تا حضور خود را در این اپاستور بیشتر کنید.
گزارش تبلیغات در اپاستور مایکت را دانلود کنید.
مایکت، اپاستور ایرانی با بیش از ۲۸ میلیون نصب
اپاستور مایکت یکی از اپاستورهای شناختهشده برای کاربران ایرانی است که ازطریق آن به بسیاری از برنامهها، اپها و بازیهای موردنظر خود دسترسی دارند. تاکنون ۳۵۰ هزار بازی و برنامه ازطریق اپاستور مایکت دراختیار کاربران قرار داده شده است و درحالحاضر، ۲۸ میلیون نفر این اپاستور را روی گوشی خود نصب کرده و از آن استفاده میکنند. بهصورت ماهانه ۱۰ میلیون نفر به اپاستور مایکت مراجعه کرده و فرایند دانلود یا آپدیت اپلیکیشن خود را ازطریق این اپ استور انجام میدهند. میزان جستوجویی که بهصورت ماهانه در مایکت انجام میشود، ۸۰ میلیون است.
انواع تبلیغات در اپاستور مایکت
بهطورکلی دو نوع تبلیغات در جستوجو و تبلیغات در فضاهای پربازدید در اپاستور مایکت وجود دارد که تبلیغدهندگان میتوانند اپلیکیشن، برنامه و بازی موردنظر را درمعرض دید کاربران قرار دهند:
تبلیغات در جستوجو: در تبلیغات در جستوجو، یک تبلیغدهنده میتواند با انتخاب کلمات کلیدی و ویژگیهای گروه مخاطب، اپلیکیشن خود را در صدر نتایج جستوجوی کاربران نمایش دهد.
تبلیغات در فضاهای پربازدید: در اپاستور مایکت، فضاهای پربازدیدی در صفحات مختلف مثل صفحه اول، دستهبندی و صفحه توضیحات هر اپلیکیشن وجود دارد که به کاربران اپلیکیشنها را بهصورت تکی و فهرستی نشان میدهد. با ساختن این نوع کمپین، اپلیکیشن شما در طول روز برای میلیون کاربر در لیستهای مختلف بهنمایش گذاشته میشود.
آمار کلی تبلیغات در اپاستور مایکت
رویکرد تبلیغات در اپاستور مایکت، روند رو به رشدی را نشان میدهد. اگر بخواهیم نگاهی به آمار تبلیغات مایکت بیندازیم، متوجه خواهیم شد که تبلیغات سرچ ادز بهعنوان یکی از شیوههای محبوب تبلیغات در اپاستور، جایگاه قابلقبولی را بهدست آورده است؛ بهطوریکه تاکنون بیش از ۲۴ میلیارد نمایش و بیش از ۲ میلیون نصب داشته است. نرخ موفقیت تبلیغات سرچ ادز در اپاستور مایکت ۰/۶۰ درصد بوده و بیش از ۴۰۰ کمپین فعال در بخش سرچ ادز مایکت راهاندازی شدهاند.
همچنین، تبلیغات در فضاهای تبلیغاتی پربازدید مایکت نیز با داشتن نزدیک به ۲ میلیون نصب و ۱۷۱ کمپین فعال نشان میدهد که علاوهبر سرچ ادز، انواع دیگر تبلیغات در این اپاستور نیز مورد استقبال تبلیغدهندگان و کاربران قرار گرفته است.
گزارش اپاستور مایکت در نیمه اول سال ۱۴۰۰
فعالیتها و دستاوردهای اپاستور مایکت را میتوانیم در سه دسته کمپینهای فعال، تعداد نصب و تعداد نمایش نشان دهیم. تعداد کمپینهای فعال این اپاستور در نیمه سال ۱۴۰۰ در بخش سرچ ادز و فضاهای پربازدید بهترتیب ۹۹ و ۷۶ کمپین بوده است. مایکت در همین بازه زمانی با داشتن بیش از ۱۶ هزار نصب در بخش سرچ ادز و بیش از ۱۸ هزار نصب در بخش فضاهای پربازدید، آمار قابلقبولی را نشان میدهد. تعداد نمایش در بخش سرچ ادز بیش از ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار و در بخش فضاهای پربازدید بیش از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار بوده است.
گزارش تبلیغات اپاستور مایکت علاوهبر این اطلاعات، آمار جالبی را هم از بیشترین تعداد نمایش و نصب روزانه منعکس میکند. بهعنوان مثال، طبق این گزارش بیشترین تعداد نمایش در بخش سرچ ادز برای یک بازی در دستهبندی تفننی و در فضاهای پربازدید برای یک بازی در دستهبندی عکس و فیلم بوده است. آمار مربوط به بیشترین تعداد نصب روزانه نیز نشان میدهد که بیشترین تعداد نصب روزانه در بخش سرچ ادز برای یک اپلیکیشن تاکسی آنلاین با بیش از ۳ میلیون نصب بوده است.
برای دریافت گزارش تبلیغات در اپاستور مایکت، میتوانید به این لینک مراجعه کنید.
۲۲ دسته در تبلیغات سرچ ادز مایکت
در قسمت دستهبندیها، ۲۲ دسته در تبلیغات سرچ ادز مایکت بررسی شدهاند که از بین آنها بیشترین نمایش برای دسته شبههای اجتماعی با بیش از ۵۰۰ هزار نمایش و نرخ موفقیت ۱/۵۷ درصد، دسته خرید با بیش از ۴۰۰ هزار نمایش و نرخ موفقیت ۰/۸۱ درصد و دسته امورمالی با بیش از ۳۰۰ هزار نمایش و نرخ موفقیت ۰/۷۵ درصد بوده است.
۱۸ دسته در بخش فضاهای پربازدید
گزارش عملکرد اپاستور مایکت نشان میدهد که از بین ۱۸ دسته تبلیغات در بخش فضاهای پربازدید، بیشترین تعداد نمایش و میانگین نصب بهترتیب برای دسته خرید با بیش از ۵۰۰ هزار نمایش، دسته امور مالی با ۶۰۰ هزار نمایش و دسته ابزارهای کاربردی با بیش از ۳۰۰ هزار نمایش بوده است.
برترین کلمات کلیدی در اپاستور مایکت
برترین کلمات کلیدی باتوجهبه بیشترین حجم نمایش، شامل ۲۰ کلمه میشود که در گزارش جامع مایکت با بیشترین حجم نمایش و میانگین قیمت نصب ارائه شدهاند. کلمه «برنامه» با ۱۲ میلیون نمایش، کلمه «فیلترشکن» با ۳ میلیون نمایش و کلمه «فیلم» با بیش از ۲ میلیون نمایش، در صدر برترین کلمات کلیدی جستوجوشده در اپاستور مایکت قرار دارند.
برترین برندها در گزارش اپاستور مایکت کدامند؟
گزارش جامع اپاستور مایکت با بررسی فعالیت برندهای متعدد و میزان توجه کاربران به آنها، ۱۰ برند برتر را باتوجهبه بیشترین میزان نمایش و میانگین قیمت ارائه داده است. در این فهرست، کلمه «واتساپ» با داشتن بیش از ۶ میلیون نمایش، کلمه «تلگرامب با بیش از ۲ میلیون نمایش و کلمه «اینستاگرام» با بیش از ۲ میلیون نمایش در صدر قرار دارند.
تبلیغات انحصاری مگنت در اپاستور مایکت
آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت (magnetdigitalagency.com) در راستای انحصار تبلیغات در اپاستور مایکت و تحقق این فرایند به بهترین حالت، پنلی را طراحی کرده است که تبلیغدهندگان میتوانند ازطریق ثبتنام در این پنل، کمپینهای تبلیغاتی خود را آغاز کنند و گزارش عملکرد آن را هر زمان که مایل باشند، مشاهده کنند.
بهطورکلی، چهار ویژگی مهم در پنل تبلیغاتی مگنت در اپاستور مایکت وجود دارد که عبارتاند از: شمارش نصب محققشده، گزارش نصب ترکر در پنل، مدیریت کلمات کلیدی و ویژگی کاوشگر.
شمارش نصب محقق شده: تبلیغدهندگان میتوانند با استفاد از این ویژگی بهمیزان نصب حقیقی اپلیکیشن خود پی ببرند و هزینهای که پرداخت میکنند، مطابق میزان نصب باشد.
گزارش نصب ترکر در پنل: تبلیغدهندگان میتوانند با استفاده از گزارش نصب ترکر، به تجزیهوتحلیل کمپین خود بپردازند و عملکرد هر کلمه کلیدی را ارزیابی کنند.
مدیریت کلمات کلیدی: پنل مگنت با ارائه یک فیچر کاربردی با عنوان «مدیریت کلمات کلیدی» در تلاش است تا روند انتخاب کلمات کلیدی و کانورژن آنها را بالاتر ببرد.
ویژگی کاوشگر: ویژگی کاوشگر که در پنل مگنت ارائه میشوند، عملکردی مانند google keyword planner دارد؛ به این صورت که امکان دستیابی به یک دید کلی از وضعیت سرچ اپاستور مایکت را برای کاربران فراهم میکند.
آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت ازطریق همکاری انحصاری با اپ استور مایکت و با ارائه این ویژگیها در پنل خود، فرایند تبلیغات را برای تبلیغدهندگان در اپاستور مایکت، بهینهتر و کارآمدتر کرده است.