معرفی همتیک، یکی از کاملترین نرم افزارهای مدیریت پروژه سازمانی

معرفی همتیک، یکی از کاملترین نرم افزارهای مدیریت پروژه سازمانی
به دلیل شیوع و همه گیری ویروس کرونا معیشت و شرایط کاری افراد بهطور کلی دگرگون شد. از این رو سازمانها، ادارات، شرکتها و سایر مشاغل برای حفظ سلامتی کارکنان و مراجعان مجبور شدند خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهند. نتیجه عدم حضور کارکنان در اداره و انجام کارها به صورت ریموت (دورکاری)، مدیران و کارمندان را دچار مشکلات و چالشهای بسیاری از جمله عدم برنامهریزی صحیح و همچنین ناتوانی در مدیریت پروژهها و کارها نمود. خوشبختانه مدیران با استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه مانند نرم افزار همتیک توانستند پروژهها و کارها را به درستی برنامهریزی، وظایف و مسئولیتهای کارمندان را تعیین و بهطور کلی کارها را سازماندهی کنند. به دلیل کارایی و کاربردی بودن نرم افزار همتیک در ادامه اطلاعات جامع و مفیدی درباره آن در اختیارتان قرار میدهیم.
همتیک؛ همراه هوشمند چشمانداز شما
به دلیل افزایش حجم پروژهها و به صورت دورکاری انجام شدن بسیاری از کارها در سازمانها، ادارات و شرکتها، آمادهسازی بستر مناسب برای برقراری ارتباطات و تبادل نظر، بایگانی دادهها، مدیریت زمان و مدیریت هزینه برای مدیران کمی دشوار شده است. علاوه بر مدیریت موارد ذکر شده یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در موفقیت پروژهها و کارها تعیین و تقسیم مسئولیت و وظایف کارمندان به صورت واضح است. مدیران و کارمندان برای برطرف کردن این مسائل و چالشها به یک نرم افزار مدیریت پروژه نظیر همتیک نیاز دارند. نرم افزار مدیریت پروژه همتیک دارای امکانات متنوع بسیاری است که مدیریت پروژهها را برای مدیران آسان میکند و به کارها سرعت میبخشد. از مزایای این نرم افزار میتوان به سهولت در برنامه ریزی کارها و پروژهها، برقراری ارتباطات بهتر، ایجاد یکپارچگی، امکان استفاده به صورت اپلیکیشن و نسخه تحت وب و… اشاره نمود.
آشنایی با نرم افزار مدیریت پروژه همتیک
همانطورکه از نام این نرم افزار کاربردی مشخص است، همتیک نرمافزاری قدرتمند، دقیق و دارای رابط کاربری آسان برای ایجاد هماهنگی بین افراد یک تیم و مدیریت پروژهها است. این نرم افزار به گونهای طراحی شده است که مدیران بهراحتی میتوانند پروژهها را برنامهریزی، وظایف و مسئولیت کارمندان را مشخص و محیطی مناسب جهت تبادل نظرات و گفتگو بین تمام کارمندان ایجاد نمایند. به جرأت میتوان گفت نرم افزار مدیریت پروژه همتیک پاسخگوی تمام نیازهای ادارات، سازمانها و… است. این نرم افزار مدیریت پروژه دارای ویژگیها و امکانات منحصربهفردی است. برخی از این امکانات عبارتاند از:
- برخورداری از شبکه اجتماعی سازمانی: این مشخصه به بهبود بازدهی، مدیریت بهتر برقراری ارتباط بین کارمندان و فرهنگ ارتباط سازمانی کمک میکند.
- برخورداری از پیامرسان سازمانی: این مشخصه باعث افزایش سطح کیفی ارتباطات و تضمین امنیت میشود.
- ارائه تقویم شمسی: با استفاده از تقویم این نرم افزار، بهراحتی میتوان کارها و قرارهای مهم را ثبت و کارها را به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه بررسی و چک کرد.
- ارائه دفترچه تلفن: وجود دفترچه تلفن باعث میشود بهراحتی بتوان مخاطبان را در سیستم ثبت و آنها را به لیستهای مختلف اضافه کرد و در انتها به اشتراک گذاشت.
- قابلیت ایجاد و ثبت پایگاه تجربیات: این قابلیت امکان استفاده و بهرهگیری از تجربیات سایر کارمندان را فراهم میسازد. حاصل این کار افزایش خلاقیت، نوآوری و درنتیجه به نوعی نگه داشتن استعداد کارمندان خلاق در سازمان است.
- قابلیت یادداشت قرارهای ملاقات: با استفاده از این قابلیت میتوانید بهسادگی جلسات و قرارهای ملاقات را ثبت، مشاهده، جستجو و فیلتر کنید. درنتیجه دیگر قرار ملاقاتهای خود را فراموش نخواهید کرد.
چرا همتیک بهترین انتخاب است؟
همانطورکه گفتیم هدف طراحی نرم افزار مدیریت پروژه همتیک، آمادهسازی یک بستر برای برقراری ارتباطات تیمی و درنتیجه افزایش خلاقیت و بازدهی است. در ادامه با بررسی ویژگیهای این نرم افزار به شما میگوییم که چرا همتیک بهترین انتخاب است.
۱. برنامه ریزی و مدیریت کارها
فرقی نمیکند شما صاحب چه کسب و کاری و با چه اندازه و ظرفیتی باشید، با استفاده از نرم افزار همتیک بهراحتی و با خیالی آسوده میتوانید تمامی کارهای خود را در طول پروژه برنامهریزی، پیگیری و مدیریت کنید. همچنین قابلیتهایی نظیر تعریف پروژه، امکان نوشتن لیست کار و تقسیمبندی آنها به کارهای کوچکتر، تخصیص و تقسیم کارها بین کارمندان و تعیین ناظر باعث آسان و سریع انجام شدن کارها شده است.
۲. نمایش کامل گزارشها کاربردی
این ویژگی امکان ارزیابی نتایج حاصل در هر مرحله از پروژه و درنتیجه شناسایی نقاط قوت و ضعف را فراهم میسازد. بهراحتی میتوان ازطریق انواع فیلترهای موجود، گزارشها تفصیلی یا نموداری را دریافت نمود. این گزارشها شما را از میزان پیشرفت پروژه آگاه میسازند؛ درنتیجه به آسانی و در مدت زمان کمی میتوانید مشکلات و ابهامها را برطرف کنید.
۳. بررسی عملکرد
بدیهی است که تمام کارکنان دارای عملکرد یکسانی نیستند. از طرفی احتمال دارد افراد با عملکرد بهتر کمتر مورد توجه قرار گیرند. در نرم افزار همتیک با بررسی و ارزیابی عملکرد کارکنان میتوانید میزان پیشرفت و بهبود عملکرد آنها را مشاهده کنید. درنتیجه نهتنها کارمندان بازخورد مناسب میگیرند بلکه انگیزه و بازدهی آنها نیز افزایش مییابد.
۴. قابلیت ثبت کاربرگ زمان
وجود کاربرگ زمان (تایم شیت) در این نرم افزار باعث میشود که زمان انجام هر کار و همچنین میزان پیشرفت هر کارمند بهطور جداگانه ثبت و سپس نمایش داده شود. این قابلیت برای مدیریت بهتر زمان و پروژه، تخصیص صحیح کارها به کارمندان، مدیریت صورتحساب مشتریان و پرداخت حقوق کارمندان کاربرد دارد.
۵. مدیریت زمان
نرم افزار همتیک امکان مشاهده کارهای انجام شده و کارهای تأخیردار را به وجود آورده است. اهمیت این ویژگی این است که پس از بررسی لیست کارها، برای یادآوری به صورت روزانه به افراد ایمیل داده میشود. علاوه بر این شرح عملکرد هر فرد نیز به صورت روزانه به آنها ایمیل میشود. این کار باعث میشود افراد کارهای روزانه خود را فراموش نکنند و برنامه ریزی دقیقتر و منظمتری داشته باشند.
۶. مدیریت هزینه
در صورت تخمین نادرست هزینهها در پروژه ممکن است شرکت دچار خسارتهای مالی جدی و حتی ورشکستگی شود. نرم افزار مدیریت پروژه همتیک قابلیت تعریف بودجه تخصیص یافته برای هر پروژه و درنتیجه مدیریت بودجه را دارد. علاوه بر این اعضا نیز میتوانند هزینههای صورت گرفته را نیز در پروژه وارد کنند.
۷. سازماندهی ارتباطات منابع انسانی
سیستم همتیک بین کارمندان و مدیران، محیطی یکپارچه ایجاد میکند که سبب تسلط روی پروسه و مراحل پروژه میشود. نتیجه ایجاد چنین محیطی امکان تصمیم گیری بهتر و افزایش انگیزه مدیران و کارمندان و درنتیجه پیشرفت میشود.
۸. درج رخدادهای پروژه
این ویژگی باعث ثبت کامل همه فعالیتهای کارمندان میشود. مدیران میتوانند با مراجعه به قسمت تاریخچه در این نرم افزار تمام این رویدادها را مشاهده کنند.
۹. مدیریت و سازماندهی فایلها
مدیران و اعضای پروژه میتوانند همهی فایلها را به صورت یکجا، جامع و با تاریخ در قسمت «فایلها» مشاهده کنند. درنتیجه در سریعترین زمان ممکن به دادههای مورد نیاز خود دسترسی خواهند داشت و دیگر دچار کلافگی و سردرگمی نخواهند شد.
معرفی پلنهای نرم افزار مدیریت پروژه همتیک
پلنهای ارائه شده برای نرم افزار همتیک به سه حالت، طرح همیشه رایگان، سرویس ابری و نصب روی سرور شخصی ارائه میشوند.
- با استفاده از نسخه همیشه رایگان همتیک، میتوانید بدون محدودیت تعداد کاربر و بدون هزینه تیم خود را مدیریت کنید.
- پلنهای ابری شامل پلن استارتیک، بیستیک، سیتیک، پنتیک و بیگتیک است. در پلن ابری شما فقط به میزان استفاده، هزینه پرداخت میکنید.
- در پلن نصب روی سرور شخصی که با نام اینتیک نیز شناخته میشود، نرم افزار فقط یک مرتبه و به صورت همیشگی روی سرور مشتری نصب میشود.
برای اطلاعات بیشتر درباره تمامی طرحهای نرم افزار مدیریت پروژه همتیک به سایت hamtick.com مراجعه کنید.
نتیجهگیری
اگر شما هم هنگام مدیریت پروژهها و کارها دچار سردرگمی، مشکل در برنامهریزی، اشتباه در تخمین هزینهها، مشکل ارزیابی کارمندان، مدیریت نادرست ارتباطات و مشکلاتی از این قبیل میشوید، بدون شک به نرم افزار مدیریت پروژه همتیک نیاز دارید. چراکه این نرم افزار به دلیل امکانات و مزایای بیشماری که دارد از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری میکند و به کارهای شما نظم میدهد. اگر قصد دریافت اشتراک رایگان یا خرید نرم افزار مدیریت پروژه همتیک را دارید ابتدا وارد سایت hamtick.com شده و سپس در قسمت منوی بالای صفحه وارد قسمت فروشگاه شوید.