zoomit

کمپین محیطی جدید ازکی؛ از خرید بیمه تا دریافت اعتبار برای خرید کالا و خدمات

کمپین محیطی جدید ازکی؛ از خرید بیمه تا دریافت اعتبار برای خرید کالا و خدمات

پلتفرم ازکی در کمپین محیطی جدید خود، با ارائه دو برابر مبلغ خرید بیمه در قالب اعتبار چهار قسطه به خریداران بیمه قصد دارد «هزینه» به «فرصت» تبدیل کند. این کمپین در دو فاز از ۱۵ مهرماه آغاز شده و تا ۵ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت و با شعار «بیمه بخر، اعتبار بگیر» تلاش می‌کند تجربه خرید بیمه را در ذهن کاربران بازتعریف کند.

در طرح جدید ازکی، هر کاربری که در بازه زمانی کمپین (۱۵ مهرماه تا ۵ آبان‌ماه) بیمه‌نامه خود را به‌صورت نقدی، اقساطی یا اعتباری (BNPL) از ازکی خریداری کند، معادل دو برابر مبلغ خرید بیمه‌نامه خود، وام اعتبار خرید کالا و خدمات از ازکی دریافت خواهد کرد.

بیمه‌ خودرو، موتور، ثالث و بدنه مشمول این طرح می‌شود

این اعتبار در قالب وامی چهار قسطه به خریداران بیمه شخص ثالث خودرو و موتورسیکلت و بیمه بدنه ارائه می‌شود. همچنین، اعتباری که ازکی پس از خرید بیم به خریداران اعطا می‌کند، نیازی به معرفی ضامن ندارد و بدون سود است.

این اقدام فراتر از یک پیشنهاد تخفیفی ساده است و نوعی بازتعریف استراتژیک از مفهوم «خرید بیمه» در ذهن مخاطب ایرانی محسوب می‌شود. ازکی با اجرای این کمپین، سعی دارد یکی از چالش‌های همیشگی کاربران در خرید بیمه یعنی «اجباری بودن هزینه برای بیمه» را رفع کند و جذابیت تازه‌ای برای خرید بیمه ایجاد کند.

از «هزینه» به «فرصت» در کمپین جدید ازکی

این ذهنیت در جامعه ما جا افتاده که بیمه را نه یک «سرمایه‌گذاری» یا «خدمت»، بلکه یک «هزینه اجباری» تلقی می‌کنند. کمپین «اعتبار از خرید بیمه» با پذیرش این ذهنیت سعی کرده راهکاری به کاربران ارائه کند که در یک کلام می‌گوید: «حالا که این هزینه اجباری است، ما آن را برای شما به یک فرصت مالی سودمند تبدیل می‌کنیم.»

در کمپین ازکی ارزش خرید بیمه دوچندان می‌شود

این همان «مزیت متمایز» کمپین است؛ ازکی اولین پلتفرمی است که خرید بیمه را مستقیما به یک اعتبار مالی ملموس گره می‌زند. با ارائه اعتباری معادل دو برابر مبلغ بیمه، ارزش خرید برای کاربر به معنای واقعی کلمه دوچندان می‌شود.

بنابراین، برخلاف خرید از کانال‌های سنتی آفلاین یا سایر پلتفرم‌ها که همان صرف هزینه همیشگی است، ازکی به دنبال بزرگتر کردن زمین بازی است و قصد دارد مزیت مالی از خرید بیمه را در اختیار کاربران خود قرار ‌دهد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا