مديريت ICT

کرونا دوباره فروشگاه‌های اپل را تعطیل کرد

اپل که در کوپرتینوی کالیفرنیا مستقر است، معمولا هنگامی که تست کرونای حدود ۱۰ درصد از کارکنان مثبت می شود، شعبه فروش خود را تعطیل می کند.

به گزارش نیوزلن از ایسنا، چنین تعطیلی‌هایی در هفته های اخیر به امر متداولی تبدیل شده است. اپل پیش از دور اخیر تعطیلی‌ها، هشت شعبه فروش خود در تگزاس، مریلند، هاوایی، اوهایو و اوتاوا را تعطیل و بازگشایی کرده بود. این تعطیلی‌ها معمولا هر کدام چند روز ادامه پیدا می کند. نهمین فروشگاهی که تعطیل شد و در لینکلن رود در میامی بیچ قرار داشت، همچنان تعطیل مانده است. اپل در اوت شعبه ای در چارلستون کارولینای جنوبی را تعطیل کرده بود.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد ما شرایط را مرتبا رصد می کنیم و تدابیر سلامتی را بر اساس آن تنظیم می کنیم تا از سلامت مشتریان و کارمندانمان حمایت کنیم. ما به رویکرد جامع برای تیمهای خود که شامل تست مرتب روزانه سلامتی، زدن ماسک توسط کارمندان و مشتریان و نظافت کامل و مرخصی با حقوق است، متعهد مانده ایم.

اپل پیش از این اعلام کرده بود کارکنانش مرتبا تست کرونا می دهند و هنگامی که شعب فروش این شرکت بازگشایی می شوند، هر کارمند دوباره تست می دهد.

با افزایش شمار موارد ابتلا به واریانت اُمیکرون در سراسر جهان، اپل ازدحام در فروشگاههایش را به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی محدود کرده است و دوباره استفاده از ماسک در همه فروشگاههای خود در آمریکا را اجباری اعلام کرده و دوباره از حفاظهای پلکسی گلس برای حفظ سلامتی کارمندانش استفاده می کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، همزمان اپل به مشوق برای سفارش آنلاین اضافه کرده است و از روز چهارشنبه تحویل دو ساعته رایگان برای محصولاتش در اکثر مناطق را اعلام کرد. هزینه ارسال سفارش معمولا ۹ دلار است.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا