zoomit

کال سنتر چیست؟؛ وظایف کال سنتر

کال سنتر چیست؟؛ وظایف کال سنتر

وقتی برای پیگیری سفارش یا دریافت اطلاعات درباره‌ی برخی از محصولات شرکت تماس می‌گیرید، این کارشناسان مرکز تماس هستند که با خوش‌رویی شما را تا حل مشکل همراهی و تلاش می‌کنند بهترین راه‌حل‌ها را ارائه دهند.

بخش عمده‌ای از مشتریان بر این باورند که خدمات مشتری بر انتخاب‌های آن‌ها بسیار تأثیر می‌گذارد. این مسئله درباره‌ی بسیاری از ما صدق می‌کند و تجربه‌ی بدی که از تماس با شرکت داشته‌ایم، ممکن است ما را برای همیشه از خرید محصولات آن شرکت منصرف کند. به‌همین‌دلیل، مراکز تماس نقش بسیار مهمی در مدیریت ارتباط با مشتریان برعهده دارند و تلاش می‌کنند تا با ارائه‌ی خدماتی باکیفیت و ارتباطی مؤثر، ضمن ایجاد تجربه‌ای مثبت اعتماد آن‌ها را تقویت کنند.

در این مقاله، نقش کال سنتر در ارتباط با مشتریان و وظایف و مسئولیت‌های این واحد را بررسی خواهیم کرد.

کال سنتر چیست؟

کال سنتر یا مرکز تماس تیمی متشکل از متخصصان خدمات مشتری است که به مشتریان اجازه می‌دهند بدون نیاز به حضور در فروشگاه و شعبه یا دفتر با شرکت‌ها تعامل برقرار کنند؛ بنابراین، اگر مشتری سؤال یا شکایتی داشته باشد، این کار را به‌راحتی می‌تواند انجام دهد. همچنین، کال سنتر فقط به تماس‌های تلفنی محدود نمی‌شود و ممکن است از روش‌های دیگری نیز مثل پیام‌های متنی و ایمیل و چت زنده سایت برای ارتباط با مشتری استفاده کند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا