نرم افزار

کاربران گوگل وان از قابلیت «پاک‌کن جادویی» گوشی‌های پیکسل برای عکس‌های خود بهره‌مند می‌شوند

کاربران گوگل وان از قابلیت «پاک‌کن جادویی» گوشی‌های پیکسل برای عکس‌های خود بهره‌مند می‌شوند

کاربران Google One در آستانه دریافت یک قابلیت جدید قدرتمند ویرایش عکس هستند. از امروز، آنها می‌توانند عکس ها را با «پاک‌کن جادویی» – ویژگی پیشرفته ویرایش عکس این شرکت – ویرایش کنند. در سال ۲۰۱۸،گوگل وان به عنوان یک سرویس اشتراک شروع به کار کرد که فضای ذخیره‌سازی دیجیتالی بیشتری را در Google Drive به کاربرانش ارائه می‌کرد. با گذشت زمان، قابلیت‌های بیشتری اضافه شد – از جمله سرویس VPN، پشتیبان‌گیری ابری، و تخفیف برای موارد خریداری شده از طریق فروشگاه گوگل.
 
به گزارش نیوزلن و به نقل از اسلش‌گیر، در حال حاضر سه سطح قیمت برای گوگل وان وجود دارد. کمترین آن از ۱.۹۹ دلار در ماه شروع می‌شود، اما قابلیت‌های چندان دیگری را فراتر از فضای ذخیره‌سازی در اختیار قرار نمی‌دهد. کاربران به جای ۱۵ گیگابایتی که با حساب رایگان دریافت می‌کنند، ۱۰۰ گیگابایت دریافت می‌کنند. سطح دوم، با قیمت ۲.۹۹ دلار در ماه، نیز چیز زیادی اضافه نمی‌کند. این پلن صرفاٌ حجم فضای ذخیره‌سازی را تا ۲۰۰ گیگابایت می‌برد و ۳٪ تخفیف در فروشگاه گوگل در اختیار قرار می‌دهد.
 
اعضا در واقع تفاوت را با سرویس ۹.۹۹ دلار در ماه، اضافه کردن ۱۰٪ تخفیف فروشگاه، دسترسی به Google Workspace Premium، دو ترابایت فضای ذخیره‌سازی، و یک سرویس VPN، در کنار مزایای موجود در سطوح دیگر، می‌بینند. در صورتی که کاربران به جای اشتراک ماه به ماه، پرداخت سالانه انجام دهند، همه این طرح‌ها با تخفیف در دسترسشان خواهد بود.
 
اکنون این سرویس به Magic Eraser مجهز شده است، ابزاری که گوگل مدت‌هاست برای آن تبلیغ می‌کند – و فقط به بسته‌های پریمیوم محدود نمی‌شود. این شرکت می‌گوید که همه مشترکین گوگل وان به این ابزار، در کنار طیف وسیع‌تری از قابلیت‌های دیگر، دسترسی خواهند یافت.
 

کاربران گوگل وان از قابلیت «پاک‌کن جادویی» گوشی‌های پیکسل برای عکس‌های خود بهره‌مند می‌شوند

Magic Eraser یکی از قدرتمندترین ابزارهای گوگل است
 
گوگل به ابزار پاک‌کن جادویی خود افتخار می‌کند. و آنقدر به آن می‌بالید که آن را به یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت برای فروش گوشی پرچمدار خود یعنی پیکسل ۷ تبدیل کرد. نمایش این قابلیت بخش قابل توجهی از رویداد Pixel این شرکت را تشکیل داد که در اواخر سال گذشته برگزار شد – و این قابلیت حتی در آگهی سوپر بول ۲۰۲۳ این شرکت نیزبه نمایش در آمد.
 
ایده پاک‌کن جادویی بسیار ساده است: اگر عکسی دارید که توسط یک فرد عکس‌خراب‌کن، نوشته نامناسب روی تی‌شرت یا دوست قبلی که ترجیح می‌دهید فراموشش کنید خراب شده است، می‌توانید آنها را حذف کنید. به سادگی آنچه را که می‌خواهید حذف کنید هایلایت کنید تا این ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی بقیه کار را برایتان انجام دهد. این ابزار اساساً برداشت گوگل از ابزار فتوشاپ Content Aware Fill است – اما با دسترسی بیشتر برای کاربران.
 
مجیک اریزر می‌تواند کارهای دیگری را نیز انجام دهد. اگر اجسام بزرگی عکس را خراب نمی‌کنند، همچنان می‌توانید با کشیدن انگشت روی آنها، اضافات کوچک‌تر را حذف کنید. همچنین یک تنظیم Camouflage (استتار) وجود دارد که اشیا را حذف نمی‌کند، بلکه رنگ آنها را تغییر می‌دهد تا بهتر با پس‌زمینه تصویر ترکیب شوند.
 
مجیک اریزر ابزاری قدرتمند و به تنهایی هیجان‌انگیز است، اما گسترش Google One به همین جا ختم نمی‌شود. دسته دیگری از قابلیت‌های مضاعف مرتبط با عکس هم به این پلت‌فرم اشتراک می‌آیند.
 

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا