zoomit

تجربه یک خرید لذت‌بخش از آوند موبایل

تجربه یک خرید لذت‌بخش از آوند موبایل

آوند موبایل

اگر در بازار داغ این روزهای محصولات هوشمند، به فکر خرید گوشی موبایل هستید، احتمالاً به‌دنبال یک فروشگاه موبایل مورد اطمینان و با وجدان کاری خواهید بود. آوند ‌موبایل همان جایی است که نه‌تنها تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید حضوری و غیر حضوری را برایتان فراهم کرده، بلکه با ارائه خدماتی چون تحویل به موقع و ارائه خدمات مشتریان پس از فروش، خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن راحت می‌کند. در این مقاله سعی داریم شما را با فروشگاه آوندموبایل بیشتر آشنا کنیم.

تنوع کالا

فروشگاه آوند موبایل خرید هر نوع گوشی موبایل از جمله گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده سامسونگ، گوشی‌های شیائومی، اینفینیکس و… یا گوشی‌های پرچم‌دار و گران‌قیمتی همچون گوشی‌های آیفون و گوشی‌های سری S سامسونگ را فراهم کرده است. علاوه‌براین، آوند موبایل یکی از کامل‌ترین فروشگاه‌های لوازم هوشمند در ایران است.

سامسونگ

مشاوره رایگان

فروشگاه آوند موبایل با ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری خود همواره سعی داشته خریداران گوشی‌های موبایل و لوازم هوشمند را همراهی کند. تیم کارشناسان فروشگاه آوند موبایل همراه شما هستند تا خرید گوشی را نسبت به خرید از فروشندگان بازاری با اطمینان خاطر بیشتر و تجربه بهتری انجام دهید.

کارشناسان فروشگاه آوندموبایل نه‌تنها در زمینه گوشی موبایل بلکه در هنگام خرید لوازم جانبی، هدفون و هندزفری، ساعت و مچ‌بندهای هوشمند، کنسول بازی و لوازم خانگی هوشمند نیز کنار شما خواهند بود. کارشناسان آوندموبایل در تمامی ساعات روز، پیام‌های شما را به صورت تلفنی یا در واتساپ و اینستاگرام دریافت کرده و به سرعت پاسخ می‌دهند.

خدمات پس از فروش

تیم پشتیبانی فنی آوند موبایل نه‌تنها قبل از خرید گوشی همراهتان خواهد بود تا با توجه به بودجه و نیازتان، بهترین خرید را داشته باشید، بلکه بعد از این تجربه لذت‌بخش نیز همراه شما هستند تا اطمینان حاصل کنند از تجربه خریدتا از این فروشگاه راضی بوده باشید. همچنین در صورتی که کالای دریافتی با کالای درخواستی مغایرت داشته باشد، به مشکلتان رسیدگی کرده و آن را برطرف خواهند ساخت.

فروشگاه آوند

گارانتی اصل بودن کالا

با ارائه گارانتی هفت‌روزه توسط آوند موبایل، در صورت هرگونه عدم هم‌خوانی اطلاعات، اصل نبودن کالا برخلاف ادعای آوندموبایل یا کاستی در متعلقات موجود در کالا، می‌توانید این موارد را طی هفت روز شناسایی و به کارشناسان تیم پشتیبانی گزارش دهید. بنابراین در اسرع وقت به این مشکل رسیدگی شده و در صورت صحت، محصول جایگزین یا مبلغ آن عودت داده شود. تمامی محصولات این فروشگاه را می‌توانید به‌طور صد در صد با استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی هفت‌روزه آوندموبایل خریداری کنید.

قیمت‌گذاری منصفانه

تیم قیمت‌گذاری شرکت آوند موبایل، سعی دارد با بررسی قیمت‌ها به صورت شبانه‌روزی، کالا را با بهترین قیمت ممکن به دست شما برساند. آوند موبایل این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که خریدی بدون دغدغه و کاملاً حساب‌شده داشته باشند.

ارسال سریع

ارسال کالا در آوند موبایل توسط پیک، تیپاکس و پست پیشتاز صورت می‌گیرد. سفارش‌هایی که تا قبل از ساعت ۱۴ در تهران ثبت شده‌اند، همان‌ روز و سفارش‌های ثبت شده بعد از این ساعت، تا یک روز کاری توسط پیک به دست خریداران می‌رسد. برای شهرستان‌های خارج از تهران نیز علاوه بر قابلیت ثبت سفارش تا ساعت ۱۴ و ارسال توسط تیپاکس، با ثبت سفارش قبل از ساعت ۱۰ صبح، کالا همان روز به اداره پست تحویل داده شده و با پست پیشتاز ارسال می‌شود.

امکان دریافت کالا به‌صورت مراجعه حضوری

آوند موبایل علاوه بر ارائه خدمات غیر حضوری و امکان ارسال کالا با پیک و پست پیشتاز، امکان دریافت کالا در محل شرکت را نیز دراختیار خریداران قرار داده است. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا با ثبت سفارش در وب‌سایت آوندموبایل، کالا را در محل شرکت تحویل گرفته و هزینه آن را همان جا پرداخت کنید. به عبارت دیگر، این امکان سریع‌ترین زمان ممکن برای تحویل و امن‌ترین روش پرداخت را برای خریدار رقم خواهد زد.

سخن آخر

تمام مواردی که گفته شد به شما کمک خواهد کرد، تجربه یک خرید لذت‌بخش را از آوند موبایل داشته باشید. قطعاً خرید گوشی و هر محصول هوشمند دیگری از یک فروشگاه خبره و دلسوز نسبت به خرید از فروشندگان بازاری که فقط به فکر جیبشان هستند، با خیال آسوده‌تر و تجربه بهتری همراه خواهد بود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا