اپراتورها

پویش خیرخواهانه همراه اول برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد

پویش خیرخواهانه همراه اول برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد

مسئولیت اجتماعی، امروزه از ویژگی‌های تفکیک‌ناپذیر شرکت‌های و سازمان‌هایی است که مستقیما با مردم مواجهند، بخصوص سازمان‌های بزرگ و ملی؛ همراه اول به عنوان نخسیتن و بزرگ‌ترین اپراتور عرصه ارتباطات کشورمان، همواره در این زمینه فعال بوده و در هر مقطعی به تناسب موقعیت زمانی، پروژه و برنامه ویژه‌ای را طراحی و تعریف نموده است.

یکی از این برنامه‌ها، کمک به آزادسازی زندانیانی است که به شکل غیرعمد سر و کارشان به زندان افتاده، و طبعا خانواده و فرزندانشان دچار سختی و مشقت می‌شوند. 
هدف از اجرای این طرح همراه اول، جلب نظر دیگر هموطنان جهت مشارکت در این امر خیر، ایجاد موجی از نیکوکاری و نیک‌اندیشی به منظور آزادسازی زندانیان مخصوصا زنان سرپرست خانواده است؛ بدیهیست که نتیجه این برنامه، چه میزان در رفع مشکلات و رنج‌های این خانواده‌ها موثر است و نیز بر احیا و تشدید روحیه تعاون و نیکی در میان شهروندان می‌افزاید.

همراه اول سال‌هاست که همزمان با ماه مبارک رمضان و با استفاده از روحیه معنوی و دیگردوستی که در فضای روحانی این ماه پدید می‌آید، کمپینی برای آزادسازی این دسته از زندانیان تعریف و اجرا می‌کند.
 

 پویش خیرخواهانه همراه اول برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد

در ماه رمضان سال ۱۴۰۱ که با روزهای آغازین سال جدید مقارن است، اپراتور اول، پویش خیرخواهانه ختم سوره یس برای مشارکت تمامی مشترکان تلفن همراه کشور در امر خیر آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را تعریف کرده که به ویژه هدف آن، یاری رساندن به بانوان سرپرست خانوار زندانیست.

مطابق آنچه همراه اول اعلام کرده است: در این کمپین مردمی مشترکان تلفن‌همراه این اپراتور می‌توانند به‌صورت رایگان با شماره «۹۹۹۸» تماس گرفته و در ثواب ختم سوره «یس» سهیم شوند. همراه اول اعلام کرده که متناسب با تعداد ختم سوره «یس» نسبت به اختصاص منابع مالی لازم برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد (بویژه بانوان سرپرست خانوار) اقدام می کند.
در واقع به میزان شرکت کاربران در این پویش، همراه اول نیز مستقلا و متناسب با همین میزان، کمک مالی به این اقدام خیرخواهانه می‌کند.

تقدیر از شرکت‌کنندگان در کمپین خیرخواهانه
اپراتور اول موبایل هچنین به منظور تشویق هر چه بیشتر مشترکان به مشارکت در این پویش نیکوکارانه، یک جایزه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را تدارک دیده است که در پایان ماه مبارک رمضان، با قرعه‌کشی از میان شرکت کنندگان در این حرکت مردمی، انجام خواهد شد.

مشارکت مستقیم و عملی همراه اول در کمپین خود
نکته شایان توجه این که همراه اول علاوه بر طراحی و اجرای این کمپین نیک‌خواهانه، خود نیز در این پویش مشارکت می‌کند و به آن منابع مالی اختصاص می‌دهد، بدین ترتیب که در گام اول، همانطور که گفته شد، به میزان شرکت کاربران و مشترکان در پویش، همراه اول نیز کمک مستقیم به این کمپین می‌افزاید؛ اما در گام دوم، اعضا و پرسنل همراه اول نیز شخصا در این کمپین مشارکت نموده و بخشی از حقوق خود را به آن اهدا می‌کنند که در قبال آن، همراه اول راسا و مجددا به میزان کمک پرسنل خود، پرداخت مبلغ جدید به این پویش را بر عهده می‌گیرد.
 

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا