پشتیبان هوشمند دیوار با هوش مصنوعی به کمک کاربران میآید

پشتیبان هوشمند دیوار با هوش مصنوعی به کمک کاربران میآید
دیوار با استفاده از هوش مصنوعی، قابلیتهای «پشتیبان هوشمند» خود را برای ارائه تجربه کاربری بهتر ارتقا داد.
در این بهروزرسانی، کاربران میتوانند بهصورت مستقیم با پشتیبان هوشمند گفتوگو کنند. تا پیش از این، کاربران تنها با انتخاب گزینههای از پیش تعیینشده با پشتیبانی در ارتباط بودند اما حالا میتوانند سوالات خود را مستقیما تایپ کرده و با زبان خود با پشتیبان هوشمند ارتباط برقرار کنند.
با این تغییر، کیفیت پشتیبانی افزایش یافته و بازخورد مثبت کاربران، ۱۰ درصد بیشتر شده است. علاوه بر این، مشکلات آنها با سرعت و دقت بیشتری برطرف میشود. البته کاربران همچنان میتوانند در صورت تمایل از گزینههای پیشفرض استفاده کنند.
در دیوار شنیدن صدای کاربر و فهم مشکل او اهمیت ویژهای دارد. ما میخواستیم که هم تجربه بهتر و رضایتبخشتری برای کاربران ایجاد کنیم تا پاسخ سوالات خود را راحتتر دریافت کنند و هم میخواستیم این امکان را برایشان فراهم کنیم که مسئله خود را کاملتر و با جزئیات بیشتری مطرح کنند تا ما بتوانیم مسئله را دقیقتر تشخیص دهیم و علاوه بر پاسخگویی بهتر، به مرتبطترین تیم دیوار منتقل کنیم تا اقدامات لازم برای حل ریشهای آن مسئله در محصول دیوار صورت گیرد.
– آرتاباز شیدانی، مدیر محصول «پشتیبان هوشمند» دیوار
اهداف و مزایای کلیدی ارتقای پشتیبان هوشمند
هدف اصلی این ارتقا، درک دقیقتر نیازهای کاربران و ایجاد تجربهای رضایتبخشتر برای آنها است. قابلیت گفتوگوی مستقیم، به کاربران اکان میدهد مسائل خود را با جزئیات و زبان موردنظر خود مطرح کنند. این رویکرد به دیوار کمک میکند مشکلات را دقیقتر شناسایی کرده و علاوه بر ارائه پاسخ مناسب، اقدامات لازم را برای حل ریشهای آنها انجام دهد.
ویژگیهای پشتیبان هوشمند
- دریافت بازخوردهای دقیق: هنگام دریافت بازخورد، پشتیبان هوشمند با طرح سوالات تکمیلی، جزئیات بیشتری از کاربر دریافت میکند. این بازخوردها به بهبود مستمر دیوار کمک میکنند.
- ارائه اطلاعات تکمیلی: علاوه بر پاسخ اصلی، گزینههای مرتبط با موضوع کاربر نیز پیشنهاد میشود تا اطلاعات جامعتری در اختیار او قرار گیرد.
- تاریخچه گفتوگوها: امکان دسترسی به تاریخچه گفتوگوها فراهم شده است تا کاربران بتوانند در هر زمان به مکالمات پیشین خود مراجعه و اطلاعات موردنیاز را بازبینی کنند.
- اتصال به کارشناسان انسانی: در شرایطی که پشتیبان هوشمند نتواند مسئله را بهطور کامل حل کند، کاربر را به کارشناس انسانی متصل میکند تا پشتیبانی تخصصی دریافت کند.
- پشتیبانی بر پایه فناوری: برای عملکرد بهتر پشتیبان هوشمند، از یک ساختار پیشرفته هوش مصنوعی استفاده میشود تا وظایف مختلف با دقت بالایی انجام شده و بهترین تجربه ممکن برای کاربر فراهم شود.
تصاویری از تغییرات
تعامل با پشتیبان هوشمند تا پیش از این فقط از طریق گزینههای محدود امکانپذیر بود. در بهروزرسانی جدید، کاربران میتوانند سوالات خود را بهصورت مستقیم تایپ کرده و گفتوگویی طبیعی با پشتیبان هوشمند برقرار کنند.
پشتیبان هوشمند جدید برای ارائه اطلاعات جامعتر، موضوعات مرتبط با سوال کاربر را نیز پیشنهاد میدهد تا به درک بهتر مسئله و حل سریعتر آن کمک کند.
پشتیبان هوشمند بهصورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته، آماده پاسخگویی سریع به سؤالات و حل مشکلات کاربران است. در حال حاضر این قابلیت برای ۱۵ درصد از کاربران دیوار فعال شده است و بهمرور در اختیار تمام کاربران قرار خواهد گرفت. دیوار در حال ارزیابی بازخوردها برای بهبود مستمر این سرویس است.
برای استفاده از قابلیت پشتیبان هوشمند مسیر زیر را در اپلیکیشن دیوار دنبال کنید: دیوار من > پشتیبانی و قوانین > پشتیبان هوشمند (کلیک روی آیکون ربات)
منبع : زومیت