zoomit

نسخه وب فروشگاه آنلاین ویندوز بازطراحی شد

نسخه وب فروشگاه آنلاین ویندوز بازطراحی شد

مایکروسافت تغییرات هیجان‌انگیزی را در آپدیت جدید ویندوز ۱۱ منتشر کرده و چیزی که از توجهات دور ماند، بازطراحی وب‌سایت فروشگاه این شرکت بود. درواقع مایکروسافت استور اکنون شباهت بسیار زیادی به اپلیکیشن آن در ویندوز ۱۱ دارد.

تغییرات مختلفی در جدیدترین نسخه‌ی وب‌سایت مایکروسافت استور اعمال شده که ازجمله می‌توان به زبان طراحی جدید اشاره کرد. ظاهر کلی این پلتفرم اکنون با اصول سیستم طراحی روان این شرکت مطابقت دارد و از عناصری مثل Acrylic، Reveal، Depth و Motion بهره می‌برد و به‌همین‌دلیل شباهت زیادی به برنامه‌ی ویندوزی خود پیدا کرده است.

تغییر دیگر در سایت فروشگاه مایکروسافت، استفاده از طرح مبتنی‌بر کاشی است. بخش‌هایی از محتوا مثل فهرست برنامه‌ها، توصیه‌ها و فهرست دسته‌بندی‌ها اکنون در قالب کاشی ارائه می‌شوند.

تغییرات بصری معرفی‌شده در نسخه‌ی تحت‌وب فروشگاه مایکروسافت بیشتر است. به‌عنوان مثال هیچ گزینه‌ای برای دسته‌بندی برنامه‌ها در سمت‌چپ سایت وجود ندارد و کادر جستجو نیز در آن قسمت به‌چشم نمی‌خورد. نوار منوی کناری ناپدید شده و کادر جستجو در بالا و سمت‌راست صفحه قرار دارد. در کنار نوار جستجو نیز دکمه‌ای برای بازکردن برنامه‌ی فروشگاه وجود دارد که البته جدید نیست؛ اما از لوگوی بازطراحی‌شده بهره می‌برد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا