zoomit

ویژگی «ری‌پست» وارد اینستاگرام شد؛ اما به‌صورت آزمایشی

ویژگی «ری‌پست» وارد اینستاگرام شد؛ اما به‌صورت آزمایشی

همزمان با تلاش اینستاگرام برای حفظ رقابت با پلتفرم‌های دیگر، این شرکت در بیانیه‌ای به تک‌کرانچ تأیید کرد که در حال آزمایش قابلیت بازنشر پست‌ها یا ری‌پست در فید اصلی است. قابلیتی که نخستین‌بار در سال ۲۰۲۲ ردیابی شد، در حساب برخی کاربران ظاهر شده و به‌نظر می‌رسد به آن‌ها اجازه می‌دهد هم پست‌های دیگران و هم محتوای خود را دوباره در فیدشان منتشر کنند.

قابلیت ری‌پست برای برخی کاربران خبر خوبی خواهد بود –خصوصاً آن‌هایی که دوست دارند محتوای موردعلاقه‌شان را به مخاطبان بیشتری نمایش دهند– اما به‌نظر می‌رسد همه با این تغییر موافق نخواهند بود.

اینستاگرام همین حالا از فرمت‌های متنوعی نظیر پست، استوری، ریلز، نوت، پیام‌های خصوصی و تبلیغات اشباع شده است. اضافه‌شدن ری‌پست می‌تواند تجربه‌ی کاربری را پیچیده‌تر کند.

مقاله‌ی مرتبط

پیش‌تر کاربران تنها می‌توانستند پست‌ها را به‌صورت استوری بازنشر دهند یا از ابزارهای واسط و اپلیکیشن‌های جانبی برای اشتراک‌گذاری مجدد در فید استفاده کنند. حالا با ورود ری‌پست به‌صورت رسمی، نیازی به راه‌حل‌های غیررسمی نخواهد بود و کاربران می‌توانند پست‌ها را مستقیم در فید خود بازنشر کنند.

برای خالقان محتوا، ری‌پست می‌تواند به معنای افزایش دسترسی و دیده‌شدن محتوا باشد. با وجود حجم بالای میم‌ها و تصاویر بازنشرشده‌ای که اغلب بدون ذکر منبع اصلی در پلتفرم پخش می‌شوند، ویژگی رسمی ری‌پست می‌تواند به حفظ اعتبار صاحبان محتوا کمک کند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا