اپراتورها

هدیه همراه اول در طرح رمضان: مکالمه نامحدود با ۵ مشترک

هدیه همراه اول در طرح رمضان: مکالمه نامحدود با ۵ مشترک

همراه اول در ماه مبارک رمضان امسال، فرصت مکالمه نامحدود با ۵ شماره همراه اولی و برنده شدن در قرعه‌کشی ۳۰ جایزه ۱۰ میلیون تومانی را برای مشترکان خود فراهم کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اولی ها امسال نیز می توانند با فعالسازی طرح ویژه ماه مبارک رمضان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، به استقبال این ماه پرفضیلت و البته با شکل و شمایلی متفاوت بروند.
این طرح ویژه که تمامی مشترکان همراه اول را در بر می گیرد، امکان مکالمه نامحدود با ۵ شماره همراه اولی را از آغاز این ماه مبارک (۱۴ فروردین ۱۴۰۱) تا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ را فراهم می سازد.
 
مشترکان برای بهره مندی از مزایای این طرح، با شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰ ستاره ۴۳ مربع» و تنها با پرداخت ۴۹۰۰ تومان، فرصت مکالمه نامحدود در این بازه زمانی را با ۵ شماره همراه اولی خواهند داشت.
محدودیتی در شیوه ثبت ۵ شماره وجود ندارد؛ به نحوی که مشترکان می توانند هر ۵ شماره را از لحظه ورود به طرح، ثبت یا اینکه به مرور زمان شماره های دلخواه خود را وارد کنند.

طبق اعلام، مشترکان همراه اولی پس از وارد کردن ۵ شماره، امکان تغییر شماره نخواهد داشت.
در صورتی که هر کدام از ۵ شماره مقصد با مواردی نظیر «تخلیه»، «قطع دو طرفه»، «تعلیق» یا «غیرفعال» مواجه باشد، امکان اضافه کردن به لیست وجود نخواهد داشت و پیامی با مضمون «نرمال نبودن خط» موردنظر برای مشترکان ارسال می شود تا بتوانند آن را با شماره دیگری جایگزین کنند.
 
در طرح ویژه ماه مبارک رمضان همراه اول، ۳۰ جایزه ۱۰ میلیون تومانی مختص مشترکان مشارکت کننده در طرح نیز در نظر گرفته شده که بعد از پایان ماه مبارک قرعه کشی خواهد شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا