zoomit

گجت‌هایی که باید در سفر همراهتان باشد

گجت‌هایی که باید در سفر همراهتان باشد

زندگی در عصر دیجیتال امروزی باعث شده تا گجت‌های مختلفی که در طول روز از آن‌ها استفاده می‌کنیم همیشه و همه‌جا همراهمان باشند، چه در سفر جاده‌ای یک روزه یا سفر خارجی چند هفته‌ای!

در این مقاله ما بر اساس تجربه‌های کاربران و شناختی دقیق نسبت به گجت‌هایی که طی سفر مورد استفاده قرار می‌گیرند، وسایلی را معرفی می‌کنیم که به‌همراه داشتن آن‌ها در سفر بسیار مفید خواهد بود؛ بنابراین اگر درحال بستن چمدان خود برای مسافرتی مجردی یا خانوادگی هستید، حتماً نگاهی به لیست ما نیز بیندازید.

لیست بهترین گجت‌های مناسب سفر

پاور بانک (Power Bank)

پاوربانک وسیله‌ای قابل حمل است که می‌تواند انرژی الکتریکی را برای شارژ انواع دستگاه‌ها مانند گوشی، تبلت و لپ تاپ ذخیره و تأمین کند و به‌دلیل کاربردهای زیاد آن یکی از گجت‌هایی است که باید در سفر همراه شما باشد. از جمله کاربردهای این گجت در سفر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • می‌تواند در طول سفرهای طولانی یا در مناطق دورافتاده که پریز برق در دسترس نیست، شما را متصل و سرگرم نگه دارد.
  • می‌تواند چندین دستگاه را هم‌زمان با پورت‌های USB مختلف شارژ کند، بنابراین نگران تمام شدن باتری هیچ یک از گجت‌های خود نخواهید بود.
  • می‌تواند دستگاه‌ها را سریع‌تر از شارژرهای معمولی شارژ کند، به‌خصوص اگر از فناوری شارژ سریع یا Power Delivery پشتیبانی کند.
  • می‌تواند در اندازه‌ها، شکل‌ها و رنگ‌های مختلفی مطابق با ترجیحات و نیازهای شما باشد. شما می‌توانید پاور بانکی کوچک و سبک‌وزن را برای حمل آسان، یا بزرگ و قدرتمند را برای استفاده طولانی‌تر انتخاب کنید.
  • می‌تواند در مواقع اضطراری یا زمانی که برق قطع می‌شود مفید باشد؛ زیرا برق پشتیبان دستگاه‌های ضروری شما یا حتی چراغ‌قوه را تأمین می‌کند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا