تبلیغات

ده کاربر با بیشترین تعداد دنبال کننده در اینستاگرام در سال ۲۰۲۴

بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان در سال ۱۴۰۲ کدام صفحات هستند؟ معرفی ده کاربر با بیشترین تعداد دنبال کننده در اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ در مای ممبر

 

در سال ۲۰۲۴، اینستاگرام با بیش از دو میلیارد کاربر، چهارمین پلتفرم بزرگ رسانه‌های اجتماعی جهان شناخته شد. همه در آن حضور دارند: هنرمندان، موسیقی‌دانان، چهره‌های مشهور، سیاستمداران، شخصیت‌های تلویزیونی و اینفلوئنسرها، بسیاری از آن‌ها میلیون‌ها فالوور یا دنبال‌کننده جذب کرده‌اند.

از آن جایی که تعداد فالوورها نقش بسیار پررنگی در کسب درآمد از پلتفرم اینستاگرام دارد، رقابت بر سر بیشترین تعداد فالوورها نیز بالا است. به طوری که بعضی از افراد برای رسیدن به این هدف، اقدام به خرید فالوور اینستاگرام می کنند. اما ما در این مطلب قصد داریم ده پیج برتر اینستاگرام از لحاظ تعداد فالوورها را با هم بررسی کنیم.

اما شاید تعجب کنید، کدام یک از این دو میلیارد حساب در سال ۲۰۲۴ بیشترین دنبال‌کننده را دارد؟ هرچند این عناوین در دنیای رسانه‌های اجتماعی به سرعت تغییر می‌کنند، ما در این مطلب از مای ممبر، لیست ده کاربر با بیشترین تعداد دنبال‌کننده در اینستاگرام را برای شما تهیه کرده ایم. پس، بخوانید تا بفهمید؛ بعضی از نام‌ها حتی ممکن است شما را شگفت‌زده کنند!

 

ده کاربر با بیشترین تعداد دنبال کننده در اینستاگرام در سال 2024

 

بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان ۲۰۲۴ سال ۱۴۰۲

۱. اینستاگرام (@instagram ۵۹۴ میلیون نفر فالوور)

 

اکانت اینستاگرام (@instagram ۵۹۴ میلیون نفر فالوور)

 

نباید تعجب‌برانگیز باشد که پردنبال‌کننده‌ترین حساب در اینستاگرام، دقیقاً حساب رسمی خود پلتفرم است. و همانطور که تعداد کاربران افزایش می‌یابد، قطعاً تعداد دنبال‌کنندگان آن نیز افزایش خواهد یافت!

برخلاف آنچه که شاید از یک صفحه رسمی رسانه‌های اجتماعی انتظار داشته باشید، حساب اینستاگرام تنها به اطلاعیه‌ها درباره پلتفرم محدود نمی‌شود. در عوض، به طور مکرر چهره‌های مشهور و اینفلوئنسرها را به نمایش می‌گذارد، به‌روزرسانی‌هایی درباره رویدادهای جهانی ارائه می‌دهد و ترندها را آغاز می‌کند. عجیب نیست که این حساب چنین محبوبیتی دارد!

۲. کریستیانو رونالدو (cristiano@ ۵۳۶ میلیون فالوور)

 

کریستیانو رونالدو (cristiano@ ۵۳۶ میلیون فالوور)

 

عنوان پردنبال‌کننده‌ترین حساب و چهره مشهور در اینستاگرام متعلق به فوتبالیست پرتغالی کریستیانو رونالدو است. او همچنین اولین و تنها فردی است که مرز ۵۰۰ میلیون دنبال‌کننده را شکسته است! و به نظر می‌رسد که ممکن است مدتی طول بکشد تا کسی بتواند به او برسد.

۳. لیونل مسی (leomessi@ ۴۲۱ میلیون فالوور)

فوتبالیست بودن در اینستاگرام پرسود است و مسی نمونه‌ای دیگر از این موضوع است. فوتبالیست آرژانتینی با پایگاهی بزرگ و وفادار از دنبال‌کنندگانش، مدال برنز این تاپ لیست را نصیب خود می کند. در صفحه لیونل مسی، فالوورها می‌توانند به زندگی خانوادگی او نگاهی بیندازند، همچنین از تصاویر حماسی مسابقات بزرگی که در آن شرکت کرده است او را مشاهده و تحسین کنند.

۴. کایلی جنر (kyliejenner@ ۳۷۸ میلیون فالوور)

خانواده کارداشیان- جنر کمبودی از دنبال‌کنندگان در اینستاگرام ندارند، اما کایلی حتی در بین خانواده مشهور خود نیز برجسته است. به عنوان جوان‌ترین میلیاردر خودساخته در سال ۲۰۱۹ و بنیان‌گذار Kylie Cosmetics، کایلی ثابت کرده است که می‌داند چگونه خود را به یک برند تبدیل کند و حساب اینستاگرام او گسترشی از این موضوع است. او پردنبال‌کننده‌ترین زن جهان است!

۵. سلنا گومز (selenagomez@ ۳۷۱ میلیون فالوور)

در اینجا یک حقیقت جالب وجود دارد: خواننده و بازیگر آمریکایی سلنا گومز برای بیش از چهار سال از رسانه‌های اجتماعی دور بود، با وجود محبوبیتش. این مانع از افزایش سریع تعداد دنبال‌کنندگانش در لحظه بازگشایی حساب اینستاگرامش نشد و به طور قاطع او را در جایگاه پنجم قرار داد. حال که او یک پلتفرم دارد، سلنا به طور مکرر از آن برای صحبت کردن درباره سلامت روان و ترویج مزایای تندرستی روانی استفاده می‌کند.

۶. دواین “ذا راک” جانسون (therock@ ۳۵۹ میلیون فالوور)

این موضوع که مردم از بازیگر و قهرمان سابق WWE، دواین جانسون، لذت می‌برند، رازی مخفی نیست. او با شخصیت در دسترس، لبخند جذاب و نگاه مثبت به زندگی، دل همه را برده است. به نظر می‌رسد که مردم ارزش‌های The Rock را نیز به اندازه عضلاتش تحسین می‌کنند، چرا که تصمیم گرفته‌اند بر روی دکمه “فالو” کلیک کنند!

۷. آریانا گرانده (arianagrande@ ۳۵۱ میلیون فالوور)

معروف به صدای بهشتی‌اش، آریانا گرانده یکی از بزرگ‌ترین سوپراستارهای جهان در حال حاضر است. بنابراین، تعجب‌آور نیست که میلیون‌ها نفر می‌خواهند بدانند که او چه کاری انجام می‌دهد، چه وقتی موسیقی جدیدی بسازد یا بخش هایی تصویری از زندگی شخصی‌اش نشان دهد.

۸. کیم کارداشیان (kimkardashian@ ۳۴۱ میلیون فالوور)

اگرچه کیم پردنبال‌کننده‌ترین عضو خانواده کارداشیان- جنر نیست، اما احتمالاً معروف‌ترین آنها است، از چه وقتی؟ از زمانی که او برای اولین بار در صحنه شو بیز ظاهر شد، کیم کارداشیان با ظاهر خود، و راه‌اندازی کسب‌وکارهای موفق و سرگرم کردن میلیون‌ها نفر به همراه خانواده‌اش، توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

۹. بیانسه (beyonce@ ۲۹۱ میلیون فالوور)

کویین بی، همانطور که طرفدارانش او را صدا می‌زنند، با موسیقی و اجراهای فراموش‌نشدنی خود، وضعیت خود به عنوان یک افسانه و آیکون فرهنگی را محکم کرده است. و تعداد دنبال‌کنندگان اینستاگرام او به وضوح این موضوع را منعکس می‌کند، نشان می‌دهد که بیانسه واقعاً جهان موسیقی را اداره می‌کند.

۱۰. کلویی کارداشیان (khloekardashian@ ۲۸۹ میلیون فالوور)

جاستین بیبر به مدت طولانی با افتخار در جایگاه دهم نشسته بود و به نظر می‌رسید که شکست‌ناپذیر است. اما کلویی کارداشیان، ستاره تلویزیون و خواهر کوچکتر کیم، سرانجام او را از فهرست بیرون کرد و جای خود را به دست آورد. و با تعداد دنبال‌کنندگانش که به این نزدیکی با بیانسه است، ممکن است به زودی او را در رتبه نهم جایگزین کند!

منبع: https://mymember.shop/blog/بیشترین-فالوور-اینستاگرام

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا