zoomit

بررسی اپل واچ اولترا ۲؛ قلبی نو در کالبدی تکراری

بررسی اپل واچ اولترا ۲؛ قلبی نو در کالبدی تکراری

بررسی اپل واچ اولترا ۲ برایم با بررسی هر محصول دیگری فرق دارد؛ چون با تمام خوبی‌ها و قابلیت‌هایش، از همان ابتدا می‌دانم محصولی است که به‌‌دلیل قیمت بسیار گران و برخی محدودیت‌هایش در ایران، نه می‌توانم و نه دلم می‌خواهد خریدش را به کسی توصیه کنم. به‌همین‌دلیل ، مدل بررسی‌ام ناگزیر با بررسی‌های دیگر متفاوت خواهد بود.

سال گذشته، اپل واچ اولترا صرفاً برایم محصول جدیدی بود که می‌خواستم از تمام جزئیاتش سر در بیاورم. اولین تلاش اپل برای ورود به دنیای ساعت‌های ورزشی حرفه‌ای، تا حدودی موفقیت‌آمیز بود؛ از صفحه‌نمایش بسیار روشن ۲۰۰۰ نیتی گرفته تا بدنه‌ی بسیار مقاوم دربرابر ضربه و دمای شدید و غوطه‌وری در آب، میکروفون و اسپیکرهای قدرتمند، شارژدهی به‌مراتب بیشتر از اپل واچ‌های معمولی و قابلیت‌های جالب و کاربردی مثل Backtrack برای پیدا‌کردن مسیر، آژیر خطر، اپلیکیشن Depth برای غواصی و تماس با شماره‌ی امداد در شرایط بحرانی.

همان واچ اولترای قبل با بهبودهای ریز

امسال، واچ اولترای جدید همان واچ اولترای قدیم است با سخت‌افزار قدرتمندتر و یکی‌دو قابلیت بیشتر که در‌ادامه درباره‌‌شان صحبت خواهم کرد. اپل به طراحی، اندازه، وزن و کیفیت ساخت ساعت حرفه‌ای خود دست نزده و تمام قابلیت‌ها و فهرست ورک‌اوت‌ها تقریبا یکسان است؛ اما تراشه‌ی S8 با معماری سه‌ساله‌اش که از اپل واچ سری ۶ بی‌تغییر مانده بود، جایش را به تراشه‌ی جدید S9 داده که در اپل واچ سری ۹ هم به‌کار رفته است.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا