zoomit

برند نامدار لوازم خانگی ایران، تغییری ساختاری در مجموعه‌اش ایجاد می‌کند

برند نامدار لوازم خانگی ایران، تغییری ساختاری در مجموعه‌اش ایجاد می‌کند

در حال حاضر بازار لوازم خانگی مانند سایر بازارهای کشور حال و روز چندان مساعدی ندارد؛ بازاری که از یک سو افزایش قیمت از سمت تولیدکنندگان را شاهد است و از سوی دیگر، کاهش تقاضا و در نتیجه افت شدید در میزان فروش را تجربه می‌کند.

آثار منفی و تبعات وضعیت نامطلوب اقتصادی جامعه باعث می‌شود تا به تغییراتی در حوزه‌ی لوازم خانگی نیاز احساس شود؛ تغییراتی که به افزایش میزان رضایت مردم از این صنعت منجر شود و در نهایت محصولی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب در اختیار مصرف‌کننده قرار گیرد. در همین راستا یکی از بزرگ‌ترین برندهای لوازم خانگی کشور تغییراتی را در ساختار خود ایجاد خواهد کرد که می‌تواند منجر به تحولاتی بنیادی در صنعت لوازم خانگی شود.

مجموعه‌ی موردبحث سعی دارد همزمان با معرفی برندی جدید، تمامی کسب‌وکارهای تحت پوشش خود را زیرمجموعه‌ی یک شرکت مادر قرار دهد تا علاوه‌بر تغییراتی اساسی و بنیادینی در ساختار خود مجموعه، نتایج مثبتی نیز در صنعت و بازار لوازم خانگی کشور ایجاد شود.

برنامه‌ریزی برای معرفی برند جدید از سال ۱۴۰۰ آغاز شده است و هم‌اکنون تیمی جوان متشکل از کارشناسان زبده و خوش‌ذوق ایرانی برای رسیدن به اهداف برند، تمام تلاش خود را می‌کنند. در روزهای آینده بیشتر از برند جدید و محصولاتش بیشتر می‌شنویم.

امیدواریم با ورود برندهایی با کیفیت جهانی به بازار لوازم خانگی کشور شاهد تغییرات مثبتی در این حوزه باشیم تا در نهایت مصرف‌کننده‌ی ایرانی بتواند محصول موردنیاز خود را با کیفیتی درخور و شایسته همراه با قیمتی مناسب تهیه کند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا