zoomit

اولین تصاویر از نسخه هوش مصنوعی Google Assistant فاش شد

اولین تصاویر از نسخه هوش مصنوعی Google Assistant فاش شد

گوگل هر سال در کنفرانس Google I/O از جدیدترین محصولات و تکنولوژی‌هایش پرده‌برداری می‌کند. مراسم امسال ۱۲ مهرماه برگزار شد و اهالی مانتین‌ویو علاوه بر رونمایی از سری جدید گوشی‌های پیکسل، از مجهز کردن دستیار صوتی محبوب Google Assistant به چت‌بات هوش مصنوعی Bard خبر دادند.

اخیراً برنامه‌نویسان پایگاه اینترنتی TheSpAndroid که به‌واسطه‌ی واکاوی کدهای سیستم‌عامل و سایر برنامه‌های اندرویدی معروف هستند، کدهای نسخه‌ی آزمایشی (بتا) برنامه‌ی گوگل را مورد بررسی قرار دادند و نتایج جالبی به دست آوردند.

طبق بررسی یکی از کاربران سایت TheSpAndroid، در نسخه‌ی آزمایشی شماره‌ی جدید اپلیکیشن گوگل، کدهایی مبنی بر ادغام چت‌بات هوش مصنوعی Bard با دستیار صوتی Google Assistant به چشم می‌خورند. پس از اضافه‌شدن هوش مصنوعی به گوگل اسیستنت، کاربر می‌تواند به حالت‌های مختلف بارد شامل Explore (کاوش)، Understand (ادراک) و Create (خلق کردن) دسترسی پیدا کند.

با لمس کردن هریک از حالت‌ها، توضیحات مختصری راجع به ویژگی‌های جدیدی که چت‌بات بارد به دستیار صوتی Google Assistant اضافه می‌کند، نمایش داده می‌شود. متأسفانه کار به همین‌جا ختم می‌شود و اگر بخواهید پا را فراتر از این بگذارید، با خطایی مبنی بر عدم پشتیبانی حساب کاربری روبه‌رو خواهید شد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا