موبايل

موتورولا گوشی ۲۰۰ مگاپیکسلی روانه بازار کرد

موتورولا گوشی ۲۰۰ مگاپیکسلی روانه بازار کرد

 بعد از مدت‌ها وعده و وعید سرانجام یک شرکت تجاری گوشی هوشمندی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی روانه بازار کرد. این گوشی اج ۳۰ الترا نام دارد.

به گزارش نیوزلن از فارس، دوربین این گوشی برای تمرکز بر روی سوژه از یک دیافراگم F1.9  و یک سنسور نسبتا بزرگ ۱/۱.۲۲ اینچی استفاده می کند. فناوری تثبیت تصویر از جمله دیگر امکانات این گوشی است.

لنزهای ترکیبی این گوشی اعم از دو لنز ۱۶ مگاپیکسل و یک لنز بزرگ ۲.۵۶ میکرومتری التراپیکسل برای تهیه تصاویر واضح و روشن حتی در تاریکی قابل استفاده هستند.

ضبط ویدئوهای فوق دقیق ۸K UHD با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه یا ۴k  UHD با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه و ۹۶۰ فریم بر ثانیه دور آهسته درحالت  FHDاز جمله دیگر قابلیت های این گوشی است. یک لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی (با قابلیت های ماکرو) و یک لنز پرتره تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت تمرکز بر عمق میدان برای این گوشی در نظر گرفته شده اند.
 

موتورولا گوشی 200 مگاپیکسلی روانه بازار کرد

دوربین سلفی این گوشی با دقت ۶۰ مگاپیکسل برای فیلم‌برداری  ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه در نظر گرفته شده است. نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با دقت ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و با نرخ تازه سازی صفحه ۱۴۴ هرتز، سرعت واکنش به لمس ۳۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی صفحه ۱۲۵۰ نیت از جمله دیگر امکانات این گوشی است.

در این گوشی از پردازنده اسنپ دراگون ۸+ Gen 1 ساخت کوالکوم استفاده شده و برای آن ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. قیمت گوشی مذکور ۹۰۰ دلار است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا