zoomit

مدیر شرکت ۲ میلیارد دلاری: هرگز به‌خاطر ناهار، کارکردن را متوقف نمی‌کنم

مدیر شرکت ۲ میلیارد دلاری: هرگز به‌خاطر ناهار، کارکردن را متوقف نمی‌کنم

الیسون السورث، یکی از بنیان‌گذاران برند پاپی (Poppi) و مدیر ارشد این شرکت، در گفت‌وگویی با بیزنس اینسایدر، از مسیر حرفه‌ای خود، تجربه‌ی مادرشدن و چگونگی رشد شرکتش سخن گفت.

السورث که ۳۷ سال دارد و همراه همسرش، پاپی را در آستین آمریکا اداره می‌کند، پیش از راه‌اندازی شرکت، در حوزه‌ی نفت و گاز فعال بود و به‌عنوان پیمانکار مستقل، در پروژه‌های بزرگی در سراسر ایالات متحده کار می‌کرد.

السورث می‌گوید سفرهای کاری مداوم باعث خستگی، مشکلات گوارشی و تغذیه‌ی ناسالمش شده بود. این مسائل او را به خواندن برچسب محصولات غذایی واداشت و کم‌کم به نقش تغذیه در سلامت و انرژی بدن پی برد. همین مسیر، انگیزه‌ی ساخت یک نوشیدنی خانگی سالم را برایش ایجاد کرد. او نخستین نسخه‌ی نوشابه‌ی خود را در آشپزخانه درست کرد و همسرش، استفن، اولین فردی بود که طعم آن را چشید.

در سال ۲۰۱۶، آن‌ها با نام Mother Beverage وارد بازار شدند و موفق شدند سرمایه جذب کنند. پس از آن، برند دچار بازطراحی اساسی شد، چون امکان ثبت حقوقی نام Mother وجود نداشت. در نتیجه با هویتی تازه و نام «پاپی» در سال ۲۰۲۰ به بازار برگشتند.

السورث حالا به‌عنوان مدیر ارشد برند، هدایت تیم و استراتژی‌های پاپی را برعهده دارد و استفن مدیر ارشد محصول است. پاپی این روزها در صدر توجه قرار دارد، چون پپسی اعلام کرده که قصد دارد پاپی را با مبلغ ۱٫۹۵ میلیارد دلار بخرد.

السورث می‌گوید روزهایش به‌شدت شلوغ هستند. فرزندانش ۲، ۶ و ۸ ساله‌اند و صبح‌ها بین آماده‌کردن ناهار، پرکردن بطری‌های آب و فرستادن بچه‌ها به مدرسه در رفت‌وآمد است. او می‌گوید ناهار خود را پشت میز و حین کارکردن می‌خورد.

روزهای کاری متفاوت‌اند؛ گاهی برای سخنرانی به هاروارد می‌رود، سپس راهی مونترال برای همکاری با آژانس‌های تبلیغاتی می‌شود و بعد برای ضبط پادکست به نیویورک سفر می‌کند. در تمام مسیر سعی می‌کند در داخل هواپیما کار کند و همیشه در دسترس باشد.

السورث هر ماه بین ۵۰ تا ۱۰۰ محتوای تبلیغاتی برای شبکه‌های اجتماعی تولید می‌کند. محتوای پاپی در مجموع نزدیک به ۲ میلیارد بازدید در تیک‌تاک داشته است.

مقاله‌های مرتبط

به گفته‌ی السورث، هنگام سفر به شهرهای مختلف یک روز اضافه صرف ضبط محتوای ویدیویی می‌کند؛ از قدم‌زدن در خیابان‌ها و مصاحبه با رهگذران تا تولید ترندها و تبلیغات.

شرکت پاپی در عرض چهار سال از دو نفر به بیش از ۲۰۰ نفر کارمند رسیده؛ السورث می‌گوید از نظم و ساختار خیلی پیروی نمی‌کند و شخصیتش خلاق اما بی‌نظم است. دستیار شخصی و تقویم اشتراکی کمک می‌کنند وظایف روزانه‌اش را مدیریت کند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا