مدیرعامل ترب: «تربگلد» بیش از ۲۰۰ هزار کاربر ثبتنامی دارد

مدیرعامل ترب: «تربگلد» بیش از ۲۰۰ هزار کاربر ثبتنامی دارد
گروه مالی کاریزما با همکاری شرکت ترب، سرویس «تربگلد» را برای خرید و فروش طلا، راهاندازی کرده است. در نمایشگاه «بورس، بانک و بیمه تهران» به تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۴، مدیران عامل این دو شرکت در غرفه کاریزما نشستی برگزار کردند تا آخرین وضعیت این سرویس را بررسی کنند.
علی تیموری، مدیرعامل گروه مالی کاریزما، درباره اهداف این نشست گفت: «هدف ما بررسی پیشرفت همکاری با ترب و نتایج سرویس تربگلد بود که سال گذشته عرضه شد و خوشبختانه با استقبال خوبی در پلتفرم ترب مواجه شد. ما در این نشست بر تحلیل فرآیند این همکاری و برنامهریزی برای آینده متمرکز بودیم.»
او افزود: «یکی از استراتژیهای کاریزما، طراحی سرویسهایی است که قابلیت ادغام با اپلیکیشنهای مختلف، بهویژه فعال در حوزه تجارت آنلاین، را داشته باشند تا بتوانیم خدمات خود را به طیف گستردهای از کاربران ارائه دهیم.»
خالیفروشی یکی از نگرانیهای اصلی کاربران در حوزهی خرید و فروش آنلاین طلا است. تیموری در این باره توضیح داد: «تربگلد بر بستر رگولاتوری بیمه عمر و سرمایهگذاری کاریزما طراحی شده است. شرکتهای بیمه تحت نظر بیمه مرکزی قرار دارند و این نظارت چندلایهای که در اکوسیستم مالی، امکان خالیفروشی یا تخلف را عملاً غیرممکن میکند. گروه مالی کاریزما با ۱۴ سال سابقه فعالیت، حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان دارایی تحت مدیریت دارد. همین مسئله، این اطمینان خاطر را فراهم میکند که ما تمایز قابل توجهی نسبت به پلتفرمهای دیگر داریم.»
او تاکید کرد که سرمایهگذاری در تربگلد بر پایه گواهی شمش بورس کالا است که در انبارهای بورس کالا نگهداری میشود.
علی بابایی، مدیرعامل ترب، نیز درباره این همکاری گفت: «حدود پنج ماه از شروع همکاری ما با کاریزما در حوزه سرمایهگذاری طلا میگذرد و سه ماه است که تربگلد راهاندازی شده است. این سرویس ابتدا بهصورت بنر در سایت ترب نمایش داده میشد و از سه هفته پیش بهعنوان یکی از خدمات اصلی در صفحه اول سایت قرار گرفت.»
او افزود: «هدف ما ارائهی سادهترین روش سرمایهگذاری در طلا برای عموم مردم بود. همچنین، کاربران میتوانند از داراییهای خریداریشده در تربگلد برای دریافت اعتبار خرید قسطی در ترب استفاده کنند و این سرویس نیز حدود یک ماه است که فعال شده است.»
بهگفتهی بابایی، تاکنون حدود ۲۰۰ هزار کاربر در تربگلد ثبتنام کردهاند. او با اشاره به ظرفیت بالای ترب توضیح داد: «ترب ماهانه بیشاز ۲۵ میلیون کاربر فعال و حدود ۱۰ میلیون کاربر ثبتنامی دارد. این حجم بالای کاربران، رشد سریع تعداد کاربران تربگلد را درپی خواهد داشت.
مزیت اصلی این همکاری برای کاربران است. کاریزما، بهعنوان شرکتی پیشرو در حوزه مالی، ابزار سرمایهگذاری در طلا را توسعه داده بود، اما بیشتر در میان فعالان حوزه مالی شناخته شده بود. بابایی با اشاره به این موضوع افزود:«ترب با دسترسی به حجم عظیمی از کاربران در حوزهی تجارت الکترونیک، این امکان را فراهم کرد تا افراد بیشتری به ابزار سرمایهگذاری در طلا دسترسی پیدا کنند.»
او تاکید کرد که طراحی تربگلد بهگونهای است که حتی کاربران عادی نیز بتوانند بهراحتی از آن استفاده کنند.
منبع : زومیت