zoomit

بازطراحی نرم‌افزار سونوس جنجال‌آفرین شد

بازطراحی نرم‌افزار سونوس جنجال‌آفرین شد

شرکت سونوس به‌روزرسانی بزرگی برای اپلیکیشن موبایلی خود منتشر کرده است. به‌روزرسانی مورد بحث شامل طراحی مجدد اپلیکیشن و قابلیت‌های شخصی‌سازی متنوع می‌شود اما تعدادی از ویژگی‌های کلیدی را حذف می‌کند و در عین حال چندین باگ به‌همراه دارد.

کاربران در شبکه‌های اجتماعی، به‌روزرسانی را «گامی به عقب» توصیف کردند. شکایت‌های متعددی نسبت به از دست‌رفتن ویژگی‌های کاربردی همچون ویرایش آهنگ‌های در صف پخش، مدیریت پلی‌لیست و تنظیم آلارم‌ها و تایمرها وجود دارد. برخی از کاربران از کندشدن اپلیکیشن خبر می‌دهند.

سونوس در ارتباط با بازخورد‌های منفی به خبرگزاری ورج پاسخ داد که بازسازی محصول اصلی یک برند از پایه، به شجاعت نیاز دارد و برای انجام این کار، ممکن است چند‌ قدم به عقب برداشته شود.

مقاله‌های مرتبط

سونوس به‌روزرسانی جدید را شروع یک فصل هیجان‌انگیز دانست و افزود که به گسترش روشی شخصی و یکپارچه‌تر برای دسترسی‌ به تمام محتوایی که شنوندگان از آن لذت می‌برند ادامه خواهد داد.

سونوس افزود که از شکایات آگاه و در تلاش است تا ویژگی‌های ازدست‌رفته را طی ماه‌های آینده برگرداند تا در نهایت به نوآوری‌های هیجان‌انگیز در سال‌های آینده منجر شود؛ اگرچه کاربران از سونوس خواسته‌اند که به‌روزرسانی را تا زمانی که اپلیکیشن جدید کامل‌تر شود، لغو کند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا