مارکیتو اسپانسر دیجیکالا در بازارگان، رویداد بلکفرایدی

مارکیتو اسپانسر دیجیکالا در بازارگان، رویداد بلکفرایدی
مطابق سه سال گذشته، امسال نیز دیجیکالا برای پیشواز کمپین بزرگ بلکفرایدی، رویداد «بازارگان» را برگزار کرد تا «دیجیکالا، همکاران سرویسدهنده و فروشندگان» با هماهنگی بیشتر وارد بلکفرایدی شده و بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. «مارکیتو» نیز به عنوان اسپانسر و همکار تجاری دیجیکالا در این رویداد حضور داشت.
مارکیتو اسپانسر دیجیکالا در بازارگان، رویداد بلکفرایدی
مطابق سه سال گذشته، امسال نیز دیجیکالا برای پیشواز کمپین بزرگ بلکفرایدی، رویداد «بازارگان» را برگزار کرد تا «دیجیکالا، همکاران سرویسدهنده و فروشندگان» با هماهنگی بیشتر وارد بلکفرایدی شده و بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. «مارکیتو» نیز به عنوان اسپانسر و همکار تجاری دیجیکالا در این رویداد حضور داشت.
مارکیتو هاب، پلتفرم یکپارچهسازی مدیریت فروش، مدیریت کالا، حسابداری، ارسال سفارشات و گزارشگیری و فعال در سرویس هاب دیجیکالا، اسپانسر این رویداد شد تا ضمن معرفی سرویسهای مختلف خود به فروشندگان، با چالشهای آنها آشنا بشود تا بتواند با ارائهی خدمات بهتر، کیفیت فروش در دیجیکالا را ارتقا بدهد.
رویداد بازارگان طی چهار روز از 19ام تا 22ام مهرماه برگزار شد و در این مدت، فروشندههای برتر دیجیکالا به تعامل با تیمهای اجرایی این بازار آنلاین و همکاران بیرونی دیجیکالا پرداختند و تلاش شد تا با هماهنگی بیشتر و رفع مشکلات و دغدغههای احتمالی آنها، برای بلکفرایدی امسال آماده شوند.
حدود 250 فروشندهی برتر در دستهبندیهای مختلف، از موبایل و کالای دیجیتال گرفته تا مد و پوشاک، طلا و جواهرات، لوازم خانگی برقی، لوازم ورزشی، آرایشی بهداشتی، کتاب و آثار هنری و… در بازارگان حضور داشتند و از سوی دیجیکالا نیز، مدیران دستهبندیها، تیمهای فنی و پشتیبانی سایت، مارکتینگ و… با فروشندهها به گفتگو پرداختند، امکانات دیجیکالا را معرفی کرده و به درخواستها و دغدغههای آنها گوش دادند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن، آنها را برطرف کنند.
در این رویداد، مارکیتو هاب نیز به عنوان یکی از فعالان مهم سرویس هاب، به عنوان اسپانسر در کنار فروشندهها حضور فعال داشت تا بتواند خدمات خود را به صورت مستقیم با فروشندهها در میان بگذارد. در حقیقت، بازارگان، بهانهای شد تا با فروشندههایی که از قبل با مارکیتو همکاری میکردند تجدید دیداری شود و در کنار مرور خدمات پیشین، بیشتر با خدمات و ویژگیهای جدید این سرویس یکپارچهسازی مدیریت فروش آشنا شوند. همچنین فروشندههایی که تا پیش از این، فرصت نداشتند تا با خدمات مارکیتو آشنا شوند، توانستند با تیمهای فنی و پشتیبانی گفتگو کرده و به تعاملی با مارکیتو هاب برسند تا خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
منبع : زومیت



