كامپيوتر همراه

لپ‌تاپ یوگا بوک ۹i؛ تحقق یک رویا

لپ‌تاپ یوگا بوک ۹i؛ تحقق یک رویا

لنوو لپ‌تاپ یوگا بوک ۹‌آی (Yoga Book 9i) را در نمایشگاه CES معرفی می‌کند، اولین لپ‌تاپ با نمایشگر دوگانه OLED.

به گزارش نیوزلن و به نقل از ایندیپندنت، Yoga Book 9i اولین لپ‌‌تاپ با صفحه لمسی OLED دوگانه ۱۳.۳ اینچی، می‌تواند مانند دو صفحه نمایش بالای هم یا در کنار هم مثل یک کتاب استفاده شود.

این دستگاه بخشی لپ‌تاپ، بخشی تبلت و البته دارای همه ترفندهای لازم است. این دستگاه یک صفحه‌کلید قابل جابه‌جایی دارد که می‌تواند در حالت‌های مختلف قرار بگیرد: می‌توان آن را به جلوی لپ‌تاپ وصل کرد و دو صفحه نمایش را به‌صورت عمودی روی‌ هم قرار داد، دو صفحه نمایش را مانند کتاب باز کرد و صفحه‌کلید را جلوی آن‌ها وصل کرد، یا آن را بالای صفحه نمایش پایینی قرار داد و از این دستگاه مانند لپ‌تاپ‌های کمی معمولی‌تر استفاده کرد.

شما همچنین می‌توانید صفحه‌کلید را جدا کنید و بدون اتصال به دستگاه، به‌صورت بی‌سیم از آن استفاده کنید. لنوو ممکن است از این مورد به‌عنوان یک لپ‌تاپ یاد کند، اما این محصول جدید اساسا یک تبلت با مجموعه‌ای از گزینه‌ها برای تبدیل آن به اشکال مختلف و همچنین لپ‌تاپ است.

حالت‌های مختلف قرارگیری صفحه‌کلید و چیدمان‌های صفحه لمسی مجازی به کنار، ستاره‌های نمایش در اینجا، آن صفحه‌های نمایش دوتایی‌اند. این دو پنل OLED از وضوح ۲.۸K، HDR و مانورهای حرکتی چندلمسی پشتیبانی می‌کنند و اندازه آن‌ها ۱۳.۳ اینچ با نسبت تصویر ۱۶: ۱۰ برای کمی فضای عمودی بیشتر است. در بین آن‌ها، چهار بلندگو از برند Bowers & Wilkins قرار دارد که شامل دو بلندگو طراحی شده برای بازتولید فرکانس‌های بالا و توانایی پشتیبانی Dolby Atmos است.

یوگا بوک ۹آی با قیمت ۲۰۹۹.۹۹ دلار با پردازنده نسل سیزدهم Core i7-U15 اینتل، گرافیک Intel Iris Xe، رم ۱۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت SSD در تابستان آینده به بازار عرضه می‌شود. همچنین یک قلم برای یادداشت‌‌برداری یا نقاشی روی هر دو صفحه نمایش ارائه می‌شود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا