كامپيوتر همراه

لنوو از لپ‌تاپ جدید با دو نمایشگر رونمایی کرد

لنوو از لپ‌تاپ جدید با دو نمایشگر رونمایی کرد

هرچند نمایشگر ثانویه دستگاه روی «یوگابوک ۹i» جدید می تواند یک کیبورد مجازی را نمایش دهد، اما می توان یک کیبورد بلوتوثی به آن متصل و در نتیجه از دو نمایشگر ۱۳.۳ اینچی دستگاه با وضوع ۲.۸K را استفاده کرد. علاوه بر آن لپ تاپ نوین از «قلم هوشمند لنوو» پشتیبانی می کند و کاربر می تواند دستگاه را مانند یک کتاب نگه دارد و هنگام حرکت روی آن مطالبی بنویسد. علاوه بر آن می توان لپ تاپ را ۳۶۰ درجه چرخاند تا شبیه یک چادر صحرایی شود که در هر طرف آن یک نمایشگر دیده می شود.

لپ‌تاپ به هر سمتی که چرخیده شود بخش ساوند بار آن نیز می چرخد تا صوت محتوا در تمام حالا قابل شنیدن باشد.

به گزارش نیوزلن از مهر، «یوگابوک ۹i» تفاوت چندانی با «لنوو تینک پد X۱ فولد» ندارد وتنها نکته تمایز آن است که در لپ تاپ جدید به جای نمایشگر تاشو از دو صفحه نمایش متمایز استفاده می شود.

از سوی دیگر دستگاه جدید دوام بیشتری دارد زیرا نمایشگرهای تاشو عمر محدودی دارند اما باید اشاره کرد لپ تاپی با دونمایشگر قبلاً نیز مشاهده شده و نمی توان از آن به عنوان یک نمایشگر بزرگتر استفاده کرد.

در کنار این موارد لنوو در داخل دستگاه کارآمدی را مد نظر گرفته و از سیزدهمین نسل تراشه های سری Core i۷-U به جای تراشه های سری H استفاده کرده که برق زیادی مصرف می کنند.

البته این چندان عجیب نیست زیرا شرکت سازنده سعی دارد از فعالیت دونمایشگر او ال ای دی پر مصرف اطمینان حاصل کند.

قیمت پایه این لپ تاپ ۲۱۰۰ دلار است و بارگیری آن از ژوئن ۲۰۲۳ میلادی آغاز می شود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا