zoomit

بررسی تلویزیون C2 ال‌جی؛ بالاتر از سیاهی رنگی نیست

بررسی تلویزیون C2 ال‌جی؛ بالاتر از سیاهی رنگی نیست

تلویزیون‌های OLED ال‌جی نیازی به معرفی ندارند و جزو محصولات جذاب و البته شناخته‌شده‌ی شرکت کُره‌ای به‌حساب می‌آیند. برای کسانی که به دنبال با کیفیت‌ترین تلویزیون‌های بازار هستند، مدل‌های OLED جزو جذاب‌ترین گزینه‌ها محسوب می‌شوند؛ چرا که رنگ‌های زنده و کنتراست خارق‌العاده‌ای در مقایسه با تکنولوژی‌های مبتنی بر LCD ارائه می‌کنند.

در خانواده‌ی نسبتا پرجمعیت تلویزیون‌های OLED ال‌جی، سری C مدل‌های میان‌رده به‌حساب می‌آیند که به‌واسطه‌ی قیمت نسبتا مناسب‌تر، مدل‌های محبوب‌تری در کشور ما هستند. در مقاله‌ی پیش رو، مدل C2 را زیر ذره‌بین نیوزلن قرار داده‌ایم؛ تلویزیونی که در سال ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار شد اما همچنان بعد از گذشت یک سال، می‌تواند یکی از بهترین تلویزیون‌های OLED در بازار ایران لقب بگیرد.

مدل ۶۵ اینچی C2 در زمان نگارش مقاله، با قیمت حدودی ۸۰ میلیون تومان در بازار به‌فروش می‌رسد و با چنین برچسب قیمتی، باید در عمل نیز ارزش خرید خود را به کاربران ایرانی ثابت کند. با بررسی نیوزلن همراه باشید تا در مورد تلویزیون جذاب ال‌جی و عیار آن بیشتر صحبت کنیم.

طراحی و درگاه‌های تلویزیون C2 ال‌جی

تلویزیون C2 در انواع سایزها، از ۴۲ تا ۸۳ اینچ روانه‌ی بازار می‌شود و فارغ از ابعاد، طراحی مینیمال و باریک آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد. وقتی از کنار به تلویزیون ال‌جی نگاه می‌کنیم، هنر طراحی و مهندسی ال‌جی بیشتر به چشممان می‌آید. حاشیه‌های پنل بسیار باریک است و بیشترین فضای ممکن به پنل اختصاص می‌یابد. دور دستگاه را یک فریم فلزی نازک به ضخامت ۶ میلی‌متر در برمی‌گیرد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا