شبكه اجتماعی

قابلیت کلوز فرزندز به توییتر هم می‌آید

قابلیت کلوز فرزندز به توییتر هم می‌آید

 توئیتر در حال کار روی ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان انتشار توئیت‌ها برای کاربران منتخب را می‌دهد. در ژوئیه سال گذشته، این شبکه اجتماعی فاش کرد که در نظر دارد به کاربران اجازه دهد دوستان مورد اعتماد خودشان را انتخاب کنند تا برخی از توئیت‌ها فقط برای آن‌ها قابل مشاهده باشد.

اکنون، الساندرو پالوزی، توسعه‌دهنده و مهندس معکوس، شواهدی را کشف کرده که نشان می‌دهد این ویژگی در حال حاضر در حال توسعه است و توئیتر اکنون آن را «Flock» می‌نامد. اگر این ویژگی انتشار گسترده‌تری داشته باشد، ممکن است نام آن متفاوت باشد. توئیتر گفت که “Flock” فقط یک نام موقتی است.
 

قابلیت کلوز فرزندز به توییتر هم می‌آید

نحوه کار ویژگی جدید توئیتر
این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا ۱۵۰ کاربر را به لیست خود اضافه کنند و آن‌ها تنها کسانی هستند که می‌توانند توئیت‌های مشخص شده را ببیند و به آن‌ها پاسخ دهند. هر توئیتی که کاربر در Flock خود ارسال می‌کند با اعلانی همراه خواهد بود که به مخاطبان می‌گوید می‌توانند آن را ببینند، زیرا آن‌ها را به گروه اضافه شده اند. هر کاربر می‌توانید گروه را در هر زمان ویرایش کند و توئیتر به کسی که حذف شده اعلان ارسال نمی‌کند.

ویژگی آزمایشی توئیتر
هنگامی که توئیتر برای اولین بار فاش کرد که در حال بررسی افزودن ویژگی دوستان قابل اعتماد است، مفهوم دیگری را نیز ارائه کرد که به کاربر امکان می‌دهد در یک حساب کاربری، شخصیت‌های مختلفی را انتخاب کند. توئیتر همچنین در حال آزمایش قابلیتی به نام Communities است که فضای اختصاصی برای گروه‌هایی از افراد با علایق مشابه در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
 

قابلیت کلوز فرزندز به توییتر هم می‌آید

با این حال، Flock با در نظر گرفتن دوستان واقعی کاربر طراحی شده، چیزی شبیه به قابلیت close friend اینستاگرام برای استوری ها. توئیتر در بیانیه‌ای که به The Verge ارسال کرد، گفت: “همیشه در حال کار روی روش‌های جدیدی برای کمک به افراد در برقراری مکالمات سالم هستیم و در حال حاضر در حال بررسی راه‌هایی هستیم که به کاربران اجازه می‌دهد به‌ صورت خصوصی نیز محتواهایی را به اشتراک بگذارند”.

منبع: برنا

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا