zoomit

با انواع بند اپل واچ آشنا شوید؛‌ کدام برای شما مناسب است؟

با انواع بند اپل واچ آشنا شوید؛‌ کدام برای شما مناسب است؟

بر کسی پوشیده نیست که اپل بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار را تولید می‌کند. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اپل واچ این است که می‌توانید به راحتی بندهای آن را بنا به استایل و سلیقه‌ی خود تغییر دهید. ساعت‌های معمولی این امکان را به شما نمی‌دهند زیرا بند آن‌ها با میله‌های فنری ظریف و کوچک متصل شده و تعویض آن‌ها کار دشواری به نظر می‌رسد.

درواقع می‌توان گفت یکی از هوشمندانه‌ترین کارهایی که اپل هنگام عرضه ساعت‌های هوشمند خود در سال ۲۰۱۵ انجام داد، قرار دادن همین ویژگی در طراحی اپل واچ بود. درضمن، این مسئله به قیمت ساعت هوشمند ارتباطی ندارد.

کاربران ساعت هوشمند اپل نه تنها قادر به ست کردن آن با لباس‌های خود هستند، بلکه حتی می‌توانند با توجه به فعالیت خود از میان بندهای مختلف هر کدام که دوست دارند را انتخاب کنند. فرقی نمی‌کند به دنبال بند ضدآب برای شنا باشید یا گزینه‌ای شیک‌تر برای قرار کاری؛ زیرا کوپرتینویی‌ها موارد متعددی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

تا به امروز، اپل بیش از ۷۰۰ بند در بیش از ده‌ها سبک مختلف عرضه کرده است. در این مقاله سعی می‌کنیم شما را بیشتر با آن‌ها آشنا کنیم تا بتوانید راحت‌تر برای ساعت اپل خود بند بخرید.

سازگاری بند اپل واچ

پیش از هر چیز باید درباره‌ی سازگاری بندها با انواع ساعت هوشمند صحبت کنیم. در طول سال‌ها اندازه مدل‌های مختلف اپل واچ دست‌خوش تغییر شده است. از اولین مدل‌ها در اندازه‌های ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری گرفته تا نسخه‌های اولترا که ۴۹ میلی‌متری هستند.

اپل می‌گوید «شما می‌‎توانید اکثر بندها را با هرکدام از ساعت‌های اپل واچ سری ۳ به بعد، که اندازه فریم یکسانی دارند استفاده کنید.» این یعنی بندی که برای اپل واچ ۴۱ میلی‌متری است با مدل‌های ۴۰ یا ۴۲ میلی‌متری نیز مطابقت خواهد داشت و بند مدل ۴۵ میلی‌متری با مدل‌های ۴۲، ۴۴ و ۴۹ میلی‌متری کار می‌کند.

درحال‌حاضر، بندهای اپل‌ واچ با سه متریال مختلف ساخته می‌شود: لاستیک، پارچه و فولاد ضدزنگ. درضمن، باید به این نکته اشاره کرد که با معرفی اپل واچ سری ۹، شرکت مذکور فروش بندهای چرمی تولیدشده توسط خود و هرمس را متوقف کرد.

انواع بند اپل واچ و تفاوت آنها با هم

حال که درباره سازگاری بندهای اپل واچ و متریال به‌کاررفته در ساخت آن‌ها اطلاع به دست آوردیم، سراغ انواع آن‌ها و تفاوتشان با یکدیگر می‌رویم.

بند اسپرت

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا