نرم افزار

قابلیت اجتماعات واتس اپ را شبیه دیسکورد یا اسلک می‌کند

قابلیت اجتماعات واتس اپ را شبیه دیسکورد یا اسلک می‌کند

واتس اپ به زودی از قابلیت جدیدی به نام اجتماعات پرده برداری خواهد کرد که روش کار آن مشابه سرور‌های عمومی دیسکورد و اسلک است.
 
به گزارش نیوزلن و به نقل از  techradar، واتس اپ به صورت رسمی اعلام کرده است که قابلیت اجتماعات به زودی برای این نرم‌افزار عرضه خواهد شد. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند گروه‌های چت خود را داخل یک مجموعه وارد و سازماندهی کنند. این به روز رسانی هم اکنون عرضه شده است و طی چند هفته آینده به دست همه کاربران می‌رسد.
 
ایده پشت این قابلیت آن است که سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های محلی، مدارس و سایر گروه‌ها بتوانند درون گروه خود با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. برای مثال مدیران یا معلم‌های مدارس می‌توانند از طریق قابلیت اجتماعات اطلاعیه‌های مهم خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.
 

 قابلیت اجتماعات واتس اپ را شبیه دیسکورد یا اسلک می‌کند

 
واتس اپ همچنین قابلیت‌های دیگری را برای چت‌های گروهی عرضه کرده است که از میان آنها می‌توان به امکان برقراری تماس صوتی ۳۲ نفره، افزایش ظرفیت فایل‌های به اشتراک گذاشته شده تا سقف ۲ گیگابایت و ارائه امکان حذف پیام‌های نامناسب به ادمین‌ها اشاره کرد.
 
علاوه بر این به نظر می‌رسد که امکان واکنش نشان دادن به پیام‌ها با استفاده از ایموجی‌های مختلف نیز به این نرم‌افزار افزوده شده است. این قابلیت پیش از این در پلتفرم هایی نظیر دیسکورد، اسلک یا پیام رسان فیس بوک نیز دیده شده بود و هم اکنون برای واتس اپ نیز عرضه می‌شود.
 
البته لازم به ذکر است که برخی از این قابلیت‌ها در طی روزهای آینده برای کاربران بتای واتس اپ عرضه خواهد شد و سپس به نسخه نهایی وارد می‌شود. بنابراین برای دریافت این ویژگی‌های جدید روی پیام رسان خود چندان عجله نکنید.
 

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا