مديريت ICT

فعالیت گوگل در روسیه متوقف نمی‌شود

فعالیت گوگل در روسیه متوقف نمی‌شود

میخائیل اوسیفسکی، رئیس اپراتور مخابراتی ملی روسیه موسوم به روستلکام Rostelecom روز چهارشنبه اعلام کرد که شرکت آمریکایی گوگل در روسیه به فعالیت خود ادامه می دهد و همه سرورهای آن نیز در این کشور باقی می‌مانند.

وی گفت: موج اول ترس قبلاً سپری شده است. ما می بینیم که فشار بر روسیه ادامه دارد. تاکنون وضعیت پایدار است. در ابتدای سال، ترافیک کمی رشد کرد. از نظر فنی، شبکه ما حاشیه ایمنی زیادی دارد.

به گزارش نیوزلن از تسنیم، این مقام روسیه در ادامه افزود: گوگل کار می کند، همه سرورها اینجا هستند، ما همچنان از این طریق، درآمد کسب می کنیم.

وی افزود: ترافیک روستلکام در ابتدای سال کمی رشد کرد. پس از تعطیلی فیس بوک (یک رسانه اجتماعی که متعلق به شرکت آمریکایی متا می‌باشد و به عنوان یک سازمان افراطی غیرقانونی فعالیت آن در روسیه ممنوع شده است) ترافیک کاهش یافت، اما به دلیل خدمات VPN دوباره افزایش یافته است.

پیش از این در ماه فروردین، سازمان تنظیم کننده مقررات ارتباطات روسیه Roskomnadzor اعلام کرده بود که تبلیغات منابع اطلاعاتی گوگل در این کشور به دلیل عدم رعایت قوانین ممنوع شده است.

دفتر مطبوعاتی این سازمان در کانال تلگرامی خود نوشت: ممنوعیت کامل پخش تبلیغات در گوگل و منابع آن به دلیل انتشار اطلاعات نادرست توسط یک نهاد خارجی و نقض قوانین روسیه صورت گرفته است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا