zoomit

کد استعلام اینترنت ایرانسل

کد استعلام اینترنت ایرانسل

ایرانسل بسیاری از خدمات خود را از طریق پیامک به مشترکان اطلاع می‌دهد. مثلاً میزان اعتبار بسته‌های اینترنت و رو به اتمام بودن حجم بسته‌ها از طریق پیامک به اطلاع مشترک می‌رسد. همچنین آغاز محاسبه تعرفه خدمات اینترنت همراه بر اساس تعرفه آزاد هم با پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود. بااین‌حال اگر تمایل دارید که وضعیت اینترنت همراه ایرانسل خود را استعلام کنید، روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد.

استعلام اینترنت ایرانسل با کد دستوری

کد دستوری USSD روش ساده‌ای برای استفاده از خدمات است. ایرانسل هم بسیاری از خدمات خود را به شکل کد دستوری ارائه می‌دهد. درواقع با این شیوه دیگر نیازی به دسترسی به اینترنت نیست و می‌توانید به‌صورت آفلاین از خدمات متنوعی مثل کد بسته‌های اینترنت ماهانه ایرانسل، اینترنت رایگان ایرانسل، اطلاع از باقی‌مانده بسته اینترنت همراه و خدمات دیگر استفاده کنید.

اگر می‌خواهید از حجم بسته اینترنت ایرانسل خود مطلع شوید، باید کد دستوری #۴*۱*۵۵۵* را با موبایل خود شماره‌گیری کنید. این کد مخصوص اطلاع از باقی‌مانده بسته اینترنت همراه است و برای مشترکان دائمی و اعتباری قابل استفاده است. همچنین مشترکانی که سیم‌کارت اعتباری دارند می‌توانند با شماره‌گیری کد #۱۰*۱۴۱* باقی‌مانده اعتبار حجمی تمامی بسته‌های افزایشی و ترکیبی اینترنت خود را مشاهده کنند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا