zoomit

عواقب یک تصمیم اشتباه؛ دیزنی پلاس ۷۰۰ هزار نفر از کاربرانش را از دست داد

عواقب یک تصمیم اشتباه؛ دیزنی پلاس ۷۰۰ هزار نفر از کاربرانش را از دست داد

طبق گزارش مالی دیزنی برای سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۵، سرویس دیزنی‌پلاس در ماه‌های اخیر ۷۰۰ هزار مشترک در سراسر جهان از دست داده است.

دیزنی اعلام کرد که اکنون ۱۲۴٫۶ میلیون مشترک دیزنی‌پلاس دارد که کاهش ۷۰۰ هزار نفری را نسبت‌به تعداد مشترکینش در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۴ نشان می‌دهد. کاهش تعداد مشترکین پس از افزایش قیمت سرویس دیزنی‌پلاس در پاییز رخ داد. اشتراک دیزنی‌پلاس با تبلیغات از ۷٫۹۹ دلار به ۹٫۹۹ دلار و اشتراک بدون تبلیغات دیزنی‌پلاس از ۱۳٫۹۹ دلار به ۱۵٫۹۹ دلار افزایش یافت.

دیزنی از ماه سپتامبر (شهریور و مهر) با اشتراک‌گذاری رمز عبور دیزنی‌پلاس مقابله کرد و طرح Paid Sharing را در ایالات متحده، کانادا و بخش‌هایی از اروپا معرفی کرد. این سیستم استفاده از حساب را به اعضای یک خانواده محدود می‌کند، مگر اینکه مشترک اصلی هزینه‌ی اضافی پرداخت کند.

مقاله‌های مرتبط

سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۵ اولین سه‌ماهه‌ای بود که دیزنی‌پلاس از زمان راه‌اندازی‌اش، مشترکین خود را از دست داد؛ اما باب ایگر، مدیرعامل دیزنی، می‌گوید که ریزش مشترکین به اندازه‌ی انتظارش بد نبوده است.

دیزنی برای سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۵ انتظار دارد که تعداد مشترکین دیزنی‌پلاس کاهش بیشتری تجربه کند. Hulu در طول این سه ماهه ۱٫۶ میلیون مشترک جدید به‌دست آورد و مجموع مشترکانش را به ۵۳٫۶ میلیون نفر رساند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا