zoomit

با این ۴ روش پس‌ زمینه گوگل کروم را جذاب‌‌ تر کنید

با این ۴ روش پس‌ زمینه گوگل کروم را جذاب‌‌ تر کنید

شاید شما هم از صفحه تکراری کروم خسته شده باشید. تب جدید کروم طراحی مینیمالی دارد و در نگاه اول زیبا است اما به مرور زمان به آن عادت می‌کنید. خوشبختانه چندین روش برای بهتر کردن آن وجود دارد.

می‌توانید ظاهر کروم را با استفاده از تم‌های جذاب تغییر دهید، همچنین تصویر پس‌زمینه آن نیز قابل شخصی‌سازی است. در این مقاله روی این بخش تمرکز خواهیم کرد. اگر از خیره شدن به صفحه تکراری مرورگر گوگل خسته شده‌اید، از این روش‌ها برای تغییر پس زمینه آن استفاده کنید.

تعویض پس‌زمینه کروم با Customize Chrome

شما می‌توانید مرورگر خود را با ویژگی داخلی Chrome Customize شخصی‌سازی کنید. این آسان‌ترین راه برای تغییر پس‌زمینه کروم است.

با استفاده از Chrome Customize، می‌توانید تمی را از پریست‌های رنگی، آثار هنری یا حتی عکس‌های آپلود شده توسط خودتان، انتخاب کنید. همچنین اگر طرفدار ظاهر مینیمال هستید، امکان پنهان کردن یا حذف میانبر صفحه اصلی نیز وجود دارد. البته پیش از هرکاری مطمئن شوید آخرین نسخه کروم روی دستگاهتان نصب باشد.

انتخاب رنگ جدید برای پس‌زمینه کروم

اگر دوست دارید محیط نرم‌افزار، ساده و بدون هیچ چیز اضافه‌ای باشد، می‌توانید از رنگ‌ها به عنوان پس‌زمینه استفاده کنید. یکی از فواید روش مذکور این است که می‌توانید تم رنگی کل برنامه را تغییر دهید.

  • کروم را باز کرده و روی دکمه Customize Chrome در پایین سمت راست صفحه کلیک کنید.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا