مديريت ICT

عزم دولت برای داشتن شبکه پرسرعت و باکیفیت است

عزم دولت برای داشتن شبکه پرسرعت و باکیفیت است

عیسی زارع پور در شورای معاونان این وزارتخانه با اشاره به اهمیت حوزه زیرساخت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در جلساتی که به صورت هفتگی با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی داریم، یکی از مهمترین دغدغه ها داشتن اینترنت در روستاهاست و داشتن شبکه باکیفیت به خواسته اول روستاییان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه ارتباطات و فناوری اطلاعات، زیرساخت توسعه کشور است و اگر این بخش تقویت شود بستر توسعه و پیشرفت کشور نیز فراهم می شود، افزود: در حال حاضر همه سازمانها به سمت الکترونیکی شدن پیش می روند و این سازمان ها و مردم از وزارت ارتباطات می خواهند که زیرساخت پرسرعت و باکیفیت در اختیار آنها قرار دهیم.

به گزارش نیوزلن از مهر، در این جلسه «سید محمد امین آقامیری» که پیش از این مسئولیت «معاونت فناوری و نوآوری» وزارت ارتباطات را برعهده داشت، به عنوان «معاون وزیر و رییس جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی» معرفی و از تلاشها و خدمات «صادق عباسی شاهکوه» در این سمت تقدیر شد.

همچنین «عباسی شاهکوه» به عنوان «مشاور وزیر و مجری طرح ملّی فیبر نوری منازل و کسب و کارها» منصوب شد تا این پروژه با پیدا کردن یک هویت و مدیر مستقل بتواند با سرعت بیشتری در سراسر کشور اجرا شود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا