فناوری

طرح تخفیف ویژه برای خرید سیمکارت دائمی همراه اول، آغاز شد

طرح تخفیف ویژه برای خرید سیمکارت دائمی همراه اول، آغاز شد

پایگاه خبری نیوزلن(newslan.ir) :

همراه‌اول در طرحی جدید با تخفیف ۴۰ درصدی برای خرید سیمکارت‌های دایمی و برگزاری قرعه‌کشی ۵۰ میلیون‌تومانی، به روند جذب مشترکان جدید خود شتاب داد.
به گزارش آی‌تی آنالیز، بر اساس آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات، همراه‌اول از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا تا کنون، بالاترین میزان جذب مشترکان جدید موبایل را داشته است به نحوی که تعداد مشترکان این اپراتور از ۳۴ میلیون مشترک در زمستان سال ۹۸ به بیش از ۴۸ میلیون مشترک تا ۳ماهه دوم سال ۱۴۰۰ رسید.
اما ظاهرا روند گرایش و استقبال مشترکان بیشتر و جدید به این اپراتور همچنان ادامه دارد. چرا که همراه‌اول در کمپینی جدید، نرخ سیمکارت‌های دایمی خود را اقتصادی‌تر کرده تا طیف بیشتری از متقاضیان امکان بهره‌مندی از این سری از سیمکارت‌های معتبر همراه‌اول را داشته باشند.
بر اساس این طرح تشویقی برای مقطع زمستان ۱۴۰۰ (دی و بهمن)، سیمکارت دایمی همراه اول با ۴۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.
اما همراه‌اول تنها به کاهش قیمت سیمکارت‌های ارزشمند دایمی خود بسنده نکرده است. 
در طرح فروش ویژه سیمکارت دائمی، خریداران ضمن بهره مندی از تخفیف قیمت سیمکارت، از بسته خوش آمد ۳۰ گیگابایت اینترنت ۱ ماهه،۶ ماه مکالمه درون شبکه نیم بها و ماهانه ۱۰۰ پیامک هدیه به مدت ۶ ماه برخوردار می‌شوند.
طرح تشویقی همراه اول اما به مزایای فوق نیز محدود نمی‌شود. اپراتور اول تلفن همراه قصد دارد در قالب اجرای این طرح، خریداران سیمکارت های دائمی را در قرعه کشی ماهانه ۲۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی مشارکت دهد.علاقه‌مندان برای استفاده از این شرایط ویژه و خرید سیمکارت دائمی همراه اول در بازه زمانی طرح می‌توانند به تمامی مراکز فروش و خدمات همراه اول مراجعه کنند.
اگرچه همراه اول امکان خرید غیرحضوری با ارسال رایگان را هم برای متقضیان فراهم کرده است که در این خصوص می‌توانید با خرید غیر حضوری از فروشگاه آنلاین همراه اول، سیمکارت خود را با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

لینک کوتاه کپی لینک

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا