zoomit

شیائومی دوربین امنیتی با قابلیت دید در شب رونمایی کرد

شیائومی دوربین امنیتی با قابلیت دید در شب رونمایی کرد

شیائومی در اکتبر سال گذشته میلادی دوربین امنیتی CW400 مناسب محیط‌های روباز را در بازار داخلی چین روانه بازار کرد. اکنون، این شرکت دوربین امنیتی خود با قابلیت دید در شب را در وب‌سایت‌‌های جهانی برای فروش آماده کرده است تا به‌زودی این محصول در مناطق و کشورهای دیگر دردسترس قرار بگیرد. در بازار ایران دوربین‌ شیائومی مانند گوشی شیائومی در دو نوع «پک چین» و «پک گلوبال» برای خریداری دردسترس قرار می‌گیرند.

دوربین امنیتی شیائومی با نام کامل Xiaomi Outdoor Camera CW400 مجهز به آنتن دوگانه با بهره بالا برای انتقال پایدار تصویر در مسافت‌های طولانی است. همچنین حسگر ۴ مگاپیکسلی با دیافراگرم f1.6 دارد و تصور خروجی آن کیفیت ۲.۵K ارائه می‌کند. به‌ بیانی دیگر، وضوح تصویر به ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ می‌رسد. با اتکا به آنتن دوگانه داخلی با بهره بالا، انتقال داده بدون دردسر انجام می‌شود و دامنه انتقال گسترده‌ و نفوذ بهبودیافته‌ای فراهم می‌کند.

دوربین امنیتی شیائومی در شرایط نور کم برای داشتن دید خوب مجهز به دو چراغ فروسرخ و دو چراغ سفید شده‌اند تا بدین ترتیب بتواند تصویر کاملاً رنگی از شب ارائه کند و حتی در شرایط نوری خیلی ضعیف نیز می‌توان انتظار خوبی از عملکرد آن داشت.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا