شخصیسازی الگوریتم اینستاگرام ممکن میشود؛ اما نه برای همه

شخصیسازی الگوریتم اینستاگرام ممکن میشود؛ اما نه برای همه
اینستاگرام در حال راهاندازی طرحی جدید است که به کاربران منتخب اجازه میدهد دقیقاً تنظیم کنند که چه نوع محتوایی را در فیدهای ریلز و اکسپلور مشاهده کنند. این قابلیت، کنترل بیشتری بر محتوای پیشنهادی الگوریتم به کاربر میدهد.
آدام موسری، مدیر ارشد اینستاگرام، در شبکهی اجتماعی تردز، تصویری از شکل ظاهری این قابلیت به اشتراک گذاشت.
موسری اشاره کرد که متا در حال بررسی ایدهای مشابه برای تردز است. در تردز، اخیراً کاربران با انتشار پستهای طنزآمیز از «الگوریتم» میخواستند که آنها را با کاربران دارای علایق مشابه مرتبط کند.
در مورد آزمایش اینستاگرام، موسری هدف این کار را فراهمکردن «کنترل بیشتر کاربران بر تجربهی اینستاگرامی خود» عنوان کرد. چنین رویکردی، در راستای اهداف قبلی است که روشهای بیشتری برای محدودکردن محتوای حساس، گسترش کنترل والدین یا علامتگذاری پستهای پیشنهادی به عنوان «غیرجذاب» در نظر بودند.
موسری در مورد اینکه کدام کاربران به طرح آزمایشی جدید اینستاگرام دسترسی پیدا میکنند و زمان دقیق انتشار قابلیت مشابه در تردز، هیچ اشارهای نکرد.
منبع : زومیت
 
				 
					 
					


