وب و اينترنت

سونی پرچمداران سری اکسپریا را به اندروید ۱۲ به‌روزرسانی کرد

سونی به نوعی از بازار گوشی‌های هوشمند خودش را جدا کرده است و به ندرت پیش می‌آید که محصولی از این برند در دنیای موبایل ببینیم. با این حال همچنان به پشتیبانی از محصولات تولیدی خودش ادامه می‌دهد و اخیرا به عنوان یکی از آخرین برند‌ها، جدید‌ترین پرچم‌داران خود را به سیستم عامل اندروید ۱۲ به‌روز کرده است. شایان ذکر است که پرچم‌داران این شرکت، موسوم به گوشی‌های هوشمند اکسپریا ۱ III و اکسپریا ۵ III از لحظاتی قبل جدید‌ترین نسخه از سیستم عامل کمپانی گوگل را با شماره‌ ساخت ۶۱.۱.A.1.149 دریافت کردند.

atramart mobile

گزارشات حاکی از آن است که ابتدا به ساکن نسخه‌های دو سیم‌کارته این محصولات (با شماره‌ مدل XQ-BC72 و XQ-BQ72) این به روز‌رسانی را دریافت نموده و انتظار می‌رود که نسخه‌های دیگر نیز به زودی به سیستم عامل اندروید ۱۲ آپدیت شوند.

گفتنی است که کاربران این دستگاه‌ها با دریافت این به‌روز‌رسانی، به ویژگی‌های جدید بسیاری در اسمارت‌فون خود دست خواهند یافت. همچنین این شرکت خوش‌نام یک راهنما را در وب‌سایت خود منتشر کرده است که تجربه‌های کاربری جدیدی موسوم به A12 (یا بهتر است بگوییم Xperia-Nce) را معرفی می‌کند.

avang neterbit mobile

قابلیت‌های جدید اندروید ۱۲

کاربران این محصولات پس از نصب به‌روز‌رسانی جدید سیستم عامل گوشی‌های هوشمند خود، قابلیت‌های جدیدی دریافت خواهند کرد که از بین آن‌ها می‌توان به اسکرین‌شات‌های با ابعاد بزرگ و کار با گوشی با یک دست اشاره کرد. همچنین در ورژن جدید سیستم عامل پرچم‌داران سونی قابلیتی اضافه شده است که با ارسال یک اعلان، به کاربر اعلام می‌دارد چه زمانی از میکروفون و دوربین دستگاه وی استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است که به‌روز‌رسانی مذکور از نوع OTA بوده و پیشنهاد می‌شود که کاربران آن را از طریق اتصال وای‌فای دانلود نمایند. از سوی دیگر، کاربران این گوشی‌های هوشمند در صورت عدم دریافت اعلان نصب این نسخه‌ جدید می‌توانند با مراجعه به بخش به‌روز‌رسانی نرم‌افزاری در تنظیمات اسمارت‌فون خود نسبت به دریافت دستی این به‌روز‌رسانی اقدام کنند.

کاربران حرفه‌ای نیز قادر خواهند بود که به طور دستی این تغییر را ایجاد کرده و ورژن جدید سیستم عامل را ابتدا دانلود و سپس بر روی دستگاه‌های خود فلش کنند. اما باید توجه داشت که این کار نیازمند سخت‌افزاری مجزا برای فلش دستی سیستم عامل بر روی دستگاه و همچنین تجربه و تسلط کافی در این زمینه است.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا