مديريت ICT

سود نجومی لنوو از آشفته بازار روسیه

سود نجومی لنوو از آشفته بازار روسیه

شرکت لنوو به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده کامپیوتر در جهان، در کشور روسیه همچنان به شدت پرسود است و درآمد بسیار بالایی از فروش لپ‌تاپ در این کشور داشته است.
 
به گزارش نیوزلن و به نقل از  Techradaer، نکته جالب از این درآمد این است که لنوو در ماه می از بازار روسیه خارج شده است و دیگر در این کشور محصول جدیدی عرضه نمی‌کند ولی همچنان سود بسیار بالایی در این منطقه به نام خود ثبت کرده است.
 
این شرکت در این کشور هنوز به عنوان پرفروش‌ترین برند لپ‌تاپ محسوب می‌شود و توانسته است که نسبت به سال گذشته با افزایش ۳ درصدی فروش روبرو شود.
 
لنوو در نیمه نخست سال ۲۰۲۲ توانسته است تا تعداد ۹۵ هزار کامپیوتر را در این کشور به فروش برساند در حالی که نزدیک‌ترین رقیب آن‌ها یعنی شرکت اچ پی توانسته است تا فرش ۸۰ هزار دستگاهی داشته باشد که فاصله بزرگی بین این دو برند را نشان می‌دهد.
 

 سود نجومی لنوو از آشفته بازار روسیه

 
این شرکت در طول سال ۲۰۲۲ توانسته است تا با رشد درآمد ۲۱۵ درصدی روبرو باشد. این امر نشان دهنده این است که در این سال تا پایان سومین سه ماهه، تعدا ۶۱ هزار دستگاه بیشتر از سال‌های قبل به فروش رفته است.
 
البته طبیعی است که این آمار مثبت باقی نخواهند ماند و با توجه به خروج این شرکت از بازار روسیه، در آینده شاهد سقوط این آمار خواهیم بود زیرا این محصولات در این بازار به پایان خواهند رسید.
 
شایان ذکر است که پس از حمله روسیه به اوکریان، بسیاری از شرکت‌های نرم‌افزاری مانند گوگل و مایکروسافت به همراه شرکت‌های ارائه خدمات پرداخت مانند ویزا و مستر کارت، از این بازار خارج شدند و این امر آسیب بسیار زیادی به مصرف کنندگان روسی زده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا