سرویس استریم دیزنیپلاس در یک فصل، درآمد ۳۳۶ میلیون دلاری به جیب زد

سرویس استریم دیزنیپلاس در یک فصل، درآمد ۳۳۶ میلیون دلاری به جیب زد
دیزنیپلاس و هولو در سهماههی دوم مالی امسال عملکرد درخشانی داشتند. طبق گزارش جدید دیزنی، مجموع درآمد عملیاتی این دو سرویس به ۳۳۶ میلیون دلار رسید؛ عددی که درمقایسه با ۴۷ میلیون دلار بازهی زمانی مشابه سال قبل، رشد چشمگیری را نشان میدهد.
از تابستان گذشته که ESPN Plus نیز به مجموعهی دیزنی اضافه شد، این شرکت توانست برای اولینبار در حوزهی استریم به سوددهی برسد. از آن زمان، درآمد عملیاتی ESPN Plus روند افزایشی داشته است. رقبایی مثل پارامونت پلاس، Peacock و مکس نیز در مسیر سودآوری گام برداشتهاند تا خود را به نتفلیکس نزدیکتر کنند.
به گزارش بیزنسوایر، دیزنیپلاس در همین مدت توانست بیش از یک میلیون کاربر جدید در آمریکا و کانادا جذب کند و حالا مجموع مشترکان آن در دو کشور مذکور به ۵۷٫۸ میلیون نفر رسیده است. این رشد همزمان با اجرای سیاستهای جدید شرکت اتفاق افتاد.
از جمله سیاستهای دیزنی پلاس میتوان به افزایش قیمت اشتراک و محدودسازی اشتراکگذاری حساب کاربری اشاره کرد. کاربران اکنون برای اشتراکگذاشتن حساب با افرادی غیر از اعضای خانواده باید ماهانه ۶٫۹۹ دلار پرداخت کنند. باب ايگر، مدیرعامل دیزنی میگوید سیاست جدید شرکت متبوعش اکنون در سرویس هولو نیز اجرایی شده است.
دیزنیپلاس در آستانهی راهاندازی سرویس مستقل ESPN در پاییز، تغییراتی در رابط کاربری خود ایجاد کرده است. از جمله این آپدیتها میتوان به اضافهشدن بخش اختصاصی ESPN و نسخهی کوتاهشدهی SportsCenter اشاره کرد. طبق اعلام آيگر، جزئیات قیمتگذاری و زمان عرضهی این سرویس بهزودی اعلام خواهد شد.
منبع : زومیت