zoomit

برنامه اندروید گوگل امکان حذف ۱۵ دقیقه آخر تاریخچه جستجو را فراهم می‌کند

برنامه اندروید گوگل امکان حذف ۱۵ دقیقه آخر تاریخچه جستجو را فراهم می‌کند

گوگل حدود یک سال پیش در جریان رویداد I/O خود اعلام کرد که ویژگی جدید جالبی را به جست‌وجوی موبایل اضافه می‌کند. به‌کمک این ویژگی کاربران می‌توانند ۱۵ دقیقه اخیر تاریخچه جستجوی خود را از برنامه جست‌وجوی گوگل حذف کنند. غول فناوری اندکی پس از رویداد I/O ویژگی مذکور را برای iOS عرضه کرد و اکنون بالاخره به اندروید می‌رسد.

به‌گزارش androidpolice، میشال رحمان، سردبیر سابق XDA، راهنمایی دریافت کرد که گزینه‌ی حذف تاریخچه جست‌وجو در حال انتشار است و ورج توانست دردسترس‌بودن آن را تأیید کند. یکی از سخنگویان گوگل در بیانیه‌ای به ورج گفت که این ویژگی درحال عرضه است و تمام افرادی که از این برنامه استفاده می‌کنند، منتظر ویژگی یادشده تا چند هفته‌ی آینده باشند.

گزینه‌ی حذف تاریخچه جست‌وجو

مقاله‌ی مرتبط:

  • اندروید ۱۳ در مورد برنامه‌هایی که باتری زیادی مصرف می‌کنند، هشدار می‌دهد

گوگل قصد داشت این ویژگی را قبل از پایان سال ۲۰۲۱ دردسترس کاربران اندرویدی قرار دهد؛ اما بدیهی است که این شرکت موعد مقرر را از دست داده است. نکته‌ی بعدی که شاید سؤال بسیاری از افراد باشد این است که آیا ویژگی جدید در نهایت با جستجوی دسکتاپ یکپارچه می‌شود یا خیر. رویداد I/O در مه ۲۰۲۱ فقط نشان داد که به بیش از یک پلتفرم خواهد آمد. در حال حاضر، آینده‌ای که بتوانیم ۱۵ دقیقه‌ی آخر تاریخچه‌ی جستجو را بدون توجه به نوع دستگاه استفاده شده حذف کنیم، دور از دسترس است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا