سامسونگ به رتبه اول بازار تلویزیون هند تکیه زد
سامسونگ به رتبه اول بازار تلویزیون هند تکیه زد
سامسونگ حضور فعالی در بازار هند دارد و در بسیاری از بخشها پیشتاز است. بازار تلویزیون این کشور به یک میدان رقابت حیاتی برای تولیدکنندگان داخلی و خارجی تبدیل شده و سامسونگ همچنان بیشترین سهم را بهخود اختصاص داده.
طبق جدیدترین اطلاعات موسسهی Omdia، سامسونگ در نیمهی اول سال میلادی جاری ۲۳٫۸ درصد از سهم بازار تلویزیون هند را بهخود اختصاص داده و به رتبهی اول تکیه زده است. غول فناوری کرهای از سال ۲۰۱۷ رهبر این بازار بهشمار میرود.
مقالههای مرتبط
شرکتهای الجی و شیائومی با داشتن سهم ۱۶٫۵ و ۹٫۷ درصدی، بهترتیب رتبههای دوم و سوم بازار تلویزیون هند را بهخود اختصاص دادهاند.
تحلیلگران فروش بالای مدلهای Neo QLED و OLED تلویزیون سامسونگ را عامل موفقیت اصلی این شرکت در بازار هند میدانند. سرویس Samsung TV Plus از دلایل دیگر موفقیت سامسونگ محسوب میشود.
منبع : زومیت