zoomit

ساب‌استک هم به‌دنبال جذب کاربران تیک‌تاک است

ساب‌استک هم به‌دنبال جذب کاربران تیک‌تاک است

درحالی‌که پلتفرم‌هایی مانند متا و یوتیوب تلاش می‌کنند از احتمال حذف تیک‌تاک بهره ببرند، ساب‌استک نیز وارد رقابت شده است. این شرکت صندوقی به ارزش ۲۰ میلیون دلار برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا راه‌اندازی کرده و تضمین داده است که مهاجرت به این پلتفرم موجب کاهش درآمد افراد نخواهد شد. ساب‌استک همچنین پشتیبانی استراتژیک و دسترسی زودهنگام به ویژگی‌های جدید را برای خالقان محتوا فراهم می‌کند.

به گزارش نیویورک‌تایمز، ساب‌استک سعی دارد از سرویس خبرنامه‌ی ساده به پلتفرم جامع برای تولیدکنندگان محتوا تبدیل شود. این شرکت با ارائه‌ی قابلیت ساخت فضای شخصی در اینترنت، محتواسازان را تشویق می‌کند که بدون وابستگی به تبلیغ‌کنندگان یا سیاست‌های متغیر شبکه‌های اجتماعی، مالکیت کاملی بر آثار و مخاطبان خود داشته باشند.

به‌هر حال، تولیدکنندگان محتوا برای موفقیت در ساب‌استک باید جامعه‌ی مخاطبان خود را از ابتدا بسازند؛ زیرا امکان انتقال مستقیم دنبال‌کنندگان از تیک‌تاک به ساب‌استک وجود ندارد. علاوه‌بر این، تاریخچه‌ی پلتفرم مذکور نشان می‌دهد گاهی به‌دلیل چالش‌های سیاسی و انتقادات عمومی مجبور به تغییر سیاست‌های خود شده است.

این اولین‌بار نیست که ساب‌استک با استفاده از بودجه‌های مالی تلاش می‌کند تولیدکنندگان محتوا را جذب کند. برنامه‌ی پیشین این شرکت به‌نام ساب‌استک پرو، مزایایی مانند دستمزد بالا و بیمه‌ی سلامت را ارائه می‌داد، اما در سال ۲۰۲۲ متوقف شد. به گفته‌ی یکی از مؤسسان، هدف این برنامه کاهش ریسک مالی نویسندگان برای شروع کسب‌وکار مستقل بود.

اگرچه ساب‌استک فرصتی برای کسب درآمد مستقل و آزادی عمل خالقان محتوا فراهم می‌کند، اما این پلتفرم نیز مانند سایر شبکه‌ها تحت‌تأثیر تغییرات و فشارهای عمومی قرار دارد. افرادی که قصد مهاجرت از تیک‌تاک به ساب‌استک را دارند، باید به مزایا و چالش‌های آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا