وب و اينترنت

رمز ارز اتم (ATOM) چیست و چگونه آن را بخریم؟

در دنیای رمز ارزها یا به طور کلی دنیای کریپتو کارنسی، شاید هزاران هزار توکن، کوین، آلت کوین یا به طور کلی ارز دیجیتال وجود داشته باشد که هر یک بر اساس حجم معاملات، بنیاد، برنامه‌ها، تیم توسعه و علاقه کاربران به خرید و فروش آن طبقه بندی می‌شود. در این میان این رمز ارزها، گزینه‌های زیادی هستند که به طور کلی کار خاص یا برنامه مشخصی ندارند و از سوی دیگر، گزینه‌های بسیاری وجود دارند که با بهره‌گیری از ایده‌های ناب و طرح‌های توسعه‌ای جذاب؛ خیلی زود توانستند در بازار رشد کرده و طرفداران بسیاری پیدا کنند. شبکه COSMOS یکی از این گزینه هاست.

atramart mobile

شبکه کازماس چیست؟

avang neterbit mobile

در وبسایت رسمی این توکن در مورد شبکه کازماس آمده است:

کازماس یک شبکه غیر متمرکز از بلاکچین‌های موازی و مستقل است که هر یک از الگوریتم‌های اجماع BTF همانند Tendermint از آن بهره و قدرت می‌گیرند.

به بیان دیگر، کازماس اکو سیستمی از بلاکچین هاست که می‌توانند مقیاس بندی شده و با یکدیگر تعامل داشته باشند. خوب است بدانیم که تا پیش از شکل گیری شبکه کازماس، بلاک چین‌ها به طور کلی از یکدیگر جدا بوده و بدون حضور ابزارهای جداگانه، ارتباط بین آن‌ها تقریبا ممکن نبود. پلتفرم کازماس سعی کرده است تا با بهره گیری از سیستم و فناوری‌های جدید اینترنتی، بلاک چین‌هایی را ایجاد و خلق کند که امکان ارتباط ساده و بدون دردسر بین بلاک چین‌ها را فراهم کند.

پس متوجه شدیم که توسعه دهندگان شبکه کازماس در تلاش بوده‌اند تا با عرضه ویژگی‌های منحصر به فردی در شبکه بلاکچین خود ارتباط‌ها را ساده و راحت‌تر سازد. تیم توسعه دهنده این شبکه، عنوان اینترنت بلاک چین‌ها را برای طرح خود برگزیده‌اند که به نظر نام با مسما و خوبی برای این شبکه است. به طور ساده و کلی در مورد این شبکه باید بگوییم که کازماس در تلاش است تا راهی ایجاد کند که هر بلاکچین بتواند به راحتی با بلاکچین دیگر ارتباط برقرار کرده، و داده‌ها را منتقل کند. مهمترین نتیجه این طرح آن است که دراین صورت، دیگر برای هر بلاکچین فرقی نمی‌کند که کجای بازار است و برای آن مهم باشد که اول بشود یا آخر! چون ارتباط بین بلاک چین‌ها باعث سادگی و راحتی کار شده و رتبه بندی بین آنها دیگر آنچنان اهمیتی ندارد.

رمز ارز اتم

شبکه کازماس، همانند اکثر شبکه‌های دنیای کریپتو برای خود رمز ارزی بومی داشته که در اکو سیستمش مورد استفاده قرار می‌گیرد. رمز ارز ATOM به عنوان توکن یا ارزدیجیتال اختصاصی شبکه COSMOS در صرافی‌های معتبر دنیا در حال معامله بوده و با توجه به طرح جذاب و بنیاد قوی شبکه کازماس، خیلی زود توانست یکی از برترین رمز ارزهای بازار شود.

ICO یا عرضه اولیه رمز ارز شبکه کازماس یا همان اتم در آوریل سال ۲۰۱۷ میلادی انجام شد و توانست رقمی بیش از ۱۷ میلیون دلار برای طراحان آن جمع آوری کند. تعداد کل واحد‌های ATOM برابر با ۲۸۴۰۱۰۶۳۱ واحد است و از این تعداد هم اکنون بیش از ۲۲۶ میلیون واحد در گردش قرار دارد.

کیف پول‌های اتم

با توجه به اعتبار این رمز ارز، اکثر کیف پول‌های معتبر بازار اعم از نرم افزاری و سخت افزاری به راحتی از این رمز ارز پشتیبانی می‌کنند. کیف پول سخت افزاری لجر، و گزینه های دیگری چون تراست ولت، کپلر، سیف پل و … همگی از این رمز ارز ساپورت می‌نمایند.

از کجا می‌توانیم اتم (ATOM) خریداری کنیم؟ 

در داخل کشور برخی صرافی‌های آنلاین اقدام به خرید و فروش ارز اتم می‌کنند اما مطمئن‌ترین روش برای خرید توکن ATOM تهیه آن از پلتفرم‌های P2P یا همتا به همتا است که در آنجا کاربران اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچون توکن اتم به‌صورت مستقیم با یکدیگر می‌کنند و به همین خاطر قیمت کوین چه برای خرید و چه فروش بهتر خواهد بود.

در حال حاضر اپلیکیشن ارزیف همانند برخی پلتفرم‌ها ATOM را در ایران عرضه می‌کند، شما به راحتی می‌توانید از طریق دریافت آن از گوگل پلی، ثبت نام کرده و صاحب کیف پول اختصاصی این توکن نیز در آنجا بشوید. پس اگر به ATOM به عنوان ارز اختصاصی شبکه COSMOS علاقه‌مند هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

پس اگر علاقه‌مند به سیف مون، ددی دوج، بیبی دوج، شیبا فلوکی، فگ، مینی فوتبال، ریوشی، همستر، بیبی کیک، آریوا، بینامون و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا