فناوری

رمزارز PayPal به بازار می‌آید

رمزارز PayPal به بازار می‌آید

سیستم پرداخت جهانی پی پل به زودی ارز مجازی خود با عنوان «پی پل کوین» را با پشتوانه دلار منتشر خواهد کرد.
به‌گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، سیستم پرداخت جهانی پی پل آماده راه‌اندازی ارز مجازی مخصوص به خود می‌شود. خوزه فرناندز، رییس بخش ارز مجازی پی پل طی بیانیه‌ای اعلام کرد:«ما به‌دنبال یک ارز باثبات هستیم و با مسئولین مربوطه دراین‌رابطه همکاری می‌کنیم».
به گزارش نیوزلن از تسنیم، این شرکت به‌دنبال ایجاد یک ارز باثبات به پشتوانه یک ارز رایج یا یک کالای باارزش است.
این تصمیم پی پل برای راه‌اندازی یک ارز باثبات اولین‌بار توسط استیو موزر در اپلیکیشن پرداخت آن کشف شد. طبق یافته‌های این توسعه‌دهنده، این ارز مجازی «پی پل کوین» نام دارد و پشتوانه آن دلار خواهد بود.
طبق گفته یکی از سخنگوهای پی پل، این ارز در حال ساخت در قالب بلاک چین شرکت و در بخش ارزهای مجازی و دیجیتال است و نام و ویژگی‌های آن احتمالاً تغییر خواهند کرد.
این اولین قدم در جهت رسیدن به فناوری ارز مجازی برای پی پل نیست. این شرکت اخیراً امکانات جدیدی برای خرید، نگهداری و پرداخت با ارزهای مجازی ایجاد کرده‌است.
رییس بخش ارز مجازی پی پل گفت:« ارز مجازی که پی پل از آن استفاده می‌کند، باید انواع پرداخت‌ها را پشتیبانی کند، امنیت بالایی داشته باشند و همچنین در قالب چارچوب‌های نظارتی موجود جای گیرد».
غیر از پی پل، سایر غول‌های فناوری دنیا مانند پلتفرم‌های متا با نام سابق فیس‌بوک هم به دنبال راه‌اندازی ارزهای باثبات خود هستند.

نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا